Dit bovenstaande bericht is geplaatst op een mafiaspel waar het de bedoeling is om zo veel mogelijk kracht op te bouwen door allemaal ´misdadige´ dingen te doen, aan diegene die aan het eind van een ronde het meest kracht hebben worden prijzen uitgeloofd. Veel mensen geven ook echt geld uit aan dit soort dingen in de hoop wat te winnen.Eindhoven, 10-08-2010
Onderwerp: ingebrekestelling
Geachte heer,
Ons is gebleken dat de door u geleverde online gaming niet voldoen aan de daaraan in redelijkheid te stellen eisen. Met name hebben wij de volgende bezwaren:
- Zonder mededeling een ban van de website waarbij ik mijn eerste en tweede plaats kwijt raakte en de daarbij horende prijzen
- OnterechtebBan
Gezien het bovenstaande verzoek en voor zover nodig sommeer ik u om binnen 14 dagen het gebrek te herstellen.
Mocht u niet aan het bovenstaande voldoen dan bent u in verzuim en houden wij ons het recht voor de met u gesloten overeenkomst te ontbinden. Bovendien stellen wij u nu reeds aansprakelijk voor alle door ons geleden en nog te lijden schade.
Onder voorbehoud van alle rechten en weren.
Een kopie van dit schrijven doen wij u per gewone post toekomen. (Omdat ik niet weet wat uw adres is zal ik dit ook via een internet café op uw website plaatsen).
Met vriendelijke groet,
Mindless
De adres gegevens zijn bij u bekend
Evenals de persoon hierboven, hij heeft zoals u hebt kunnen lezen een brief gepost waarin hij ze dus aanklaagt.
Ik vroeg me af of dit zomaar kan?
Groeten Basicnerd
ps. Als jullie de regels nodig hebben kan ik die ook wel posten