Op 20 januari 2011, dus over 4 maandjes, bestaat ons WSF-Foldingteam alweer 5 jaar.
Dat mag niet ongemerkt voorbijgaan.
Moderator: Jan van de Velde
nou, zo vaak...iets anders dan een foldathlon, want die hebben we al zovaak gehad...
foldathlon
Het zal er niet toe doen, maar als ik het me goed herinner was dat ook de volgorde waarin ze mee zijn gaan doen.Fisher, Jan van de Velde als oops wrong teamnumber
Oops wrong teamnumber doet volgens mij niet vanaf het eerste begin mee. Ik wel, Fisher voorzover ik me herinner ook. Maar met Fisher hebben we nooit direct contact gehad, die is voorzover mij bekend zelfs niet eens gebruiker van ons forum. Altijd een beetje mysterieus gebleven.We zouden de persoon die al het langste actief vouwt kunnen belonen door allen voor hem/haar eens een tijdje gas te geven! Maar ik vermoed dat zowel Fisher, Jan van de Velde als oops wrong teamnumber hiervoor in aanmerking komen. (De statistieken gaan niet verder terug dan 27/09/2006)
Ik ken hem wel (via mijn werk). Maar inderdaad, hij zal er niet zo op zitten te wachten.Maar met Fisher hebben we nooit direct contact gehad, die is voorzover mij bekend zelfs niet eens gebruiker van ons forum. Altijd een beetje mysterieus gebleven.
Dát lijkt me nu een mooi idee!Wat mij wel een leuk idee lijkt is om ons allemaal onder één naam (WSFjubileum of zo) eens een weekje aan te sluiten bij die vereniging van familieleden van Huntington-lijders (mensen die dus écht met een doel vouwen) .