<div style="line-height: 0px;"><table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td] [/td][td]HSO4-[/td][td][/td][td]H+[/td][td]+[/td][td]SO42-[/td][/tr][tr][td][ ]0[/td][td]1,413[/td][td] [/td][td]/[/td][td] [/td][td]/[/td][/tr][tr][td]Δ[ ][/td][td]-x[/td][td] [/td][td]+x[/td][td] [/td][td]+x[/td][/tr][tr][td][ ]ev[/td][td]1,413 -x[/td][td] [/td][td]+x[/td][td] [/td][td]+x[/td][/tr]</table>
Na enige tijd kwam ik tot de constatatie dat er een foutje in mijn redenering was geslopen. Bijgevolg wou ik de tabel 'quoten' en de wijzigen in rood aanbrengen. Hierbij liep het echter mis...
Wanneer je op de Quote knop drukt zie je onderstaande tekst in het antwoordvenster verschijnen.
Code: Selecteer alles
[chem]
<div style="line-height: 0px;"><table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td] [/td][td]HSO4^-[/td][td]<->[/td][td]H+[/td][td]+[/td][td]SO4^2-[/td][/tr][tr][td][ ]0[/td][td]1,413[/td][td] [/td][td]/[/td][td] [/td][td]/[/td][/tr][tr][td]Δ[ ][/td][td]-x[/td][td] [/td][td]+x[/td][td] [/td][td]+x[/td][/tr][tr][td][ ]ev[/td][td]1,413 -x[/td][td] [/td][td]+x[/td][td] [/td][td]+x[/td][/tr]</table></div>
[/chem]
Wat tevens ook opmerkelijk was is dat kleurencodes in de quote, in de tabel en binnen de [ chem ] tags genegeerd worden. Dit in tegenstelling tot vette opmaak. M.a.w. blijkt dit niet mogelijk te zijn:
[quote]
[chem][table0]
[tr]
[td][color=#FF0000]getal1[/color][/td][td]getal2[/td]
[/tr]
[tr]
[td]getal3[/td][td]getal4[/td]
[/tr]
[/table0][/chem][/quote]
[quote][chem][table0]
[tr]
[td][b]getal1[/b][/td][td]getal2[/td]
[/tr]
[tr]
[td]getal3[/td][td]getal4[/td]
[/tr]
[/table0][/chem][/quote]
Bestaat hier een oplossing voor?
Om alles compleet te maken plaats ik nog even de concrete 'probleemgevallen' erbij; het gaat om deze en deze post.