ZonnTroLL
Artikelen: 0

Jouw allergie

Allergieën interesseren mij plots, dus vertel jullie allergieën eens, als je'r hebt of vertel ook als je een vreemde allergie kent. :wink:
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
Syd

Re: Jouw allergie

Ik heb sinds een jaar of drie in de maanden mei juni en juli een vrij sterke vorm van hooikoorts. :shock:
GJ_

Ik heb zo'n twintig jaar lang heftig hooikoorts gehad. Is net zo plotseling verdwenen als het gekomen is. (en dat schijnt heel gebruikelijk te zijn bij hooikoorts)

Verder ben ik veel werkzaam in de food-industrie (ongeveer 30% van mn klanten is food)

Daar zijn ze echt heel erg op hun hoede voor deeltjes van bv satehsaus in andere producten. Vaak zelfs volledig aparte toevoersystemen omdat deze wat moeilijker VOLLEDIG te reinigen zijn en aparte doseerschroeven/trechters in de vulmachines. Dit omdat mensen met ernstige pinda allergie van de kleinste beetjes pinda al heel ziek kunnen worden en zelfs dood kunnen gaan.
Cycloon

Ik heb ook last van hooikoorts, en deze zomer heb ik er enorme last van gehad, maar dit zou bij de meeste mensen zo geweest zijn door zeer grote hoeveelheden stuifmeel in de lucht ... Andere jaren heb ik er niet zo vaak last van, mss 10dagen ofzo op een jaar heb er echt last van ....
Cassanne

Mijn oom en tante hadden een hond die allergisch was voor mensen (huidschilfers) :shock:
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Terug naar “Geneeskunde”