Een hele aparte zaak die ik eigenlijk nauwelijks is te geloven. Mijn oudtante (zus van oma) is eind januari overleden. Aangezien haar man haar jaren dood is, en ze geen kinderen hadden zou de erfenis over neven en nichten verdeeld moeten worden. Haar huis is ca. 4-5 ton waard, en volgens het oorspronkelijke testament zou het evenredig verdeeld worden over ongeveer 10-15 mensen. Dat heeft ze altijd gezegd tegen mij en anderen, ook in het laatste gesprek voor haar dood. Nu schijnt het testament ongeveer twee jaar geleden aangepast te zijn, toevalligerwijs in dezelfde tijd dat een familielid (van haar overleden man) zich over de administratie had ontfermd. Mijn kant van de familie was geweerd van de testamentuitspraak. We moesten er achteraf van horen. Ik heb sterk het gevoel dat het zaakje stinkt en dat mijn oudtante dingen heeft getekend waar ze niet achter staat. Het geld is 1 ding maar iemand laatste wil moet natuurlijk gerespecteerd worden. Ik en mijn broer willen deze zaak tot de bodem uitzoeken. Heeft iemand goed advies voor ons?