Per 1 januari 2010 heb ik mijn ontslag gekregen i.v.m economische reden. In mijn arbeidscontract stond een concurrentiebeding voor een tijdsvak van 2 jaar en 25 km. Via het kantongerecht heb ik dit aangevochten en de rechter heeft het concurrentie verlaagt naar een jaar (dus 1 jan 2011) wel heeft de rechter bepaald dat ik tot augustus 2011 geen eigen onderneming mag starten in de kappersbranche. Nu is het volgende Mijn ficale partner heeft nu een eigen onderneming gestart in kappersbenodigheden en ik ben in loondienst. ik heb een arbeidscontract, loonstrook en mijn werggever betaald gewoon loonheffing. Mijn ex-werkgever heeft me nu gedagvaard voor een kort geding hij vindt dat ik het concurrentiebeding overtreedt.
omdat het een schijnconstructie zou zijn. Nu is mijn vraag kan iemand hier meer over vertellen ? ik mag in loondienst gaan werken en de naam van de onderneming komt overeen met mijn naam. Alleen staat er niets op mijn naam waaruit blijkt dat ik een eigen onderneming drijf. overschrijdt ik nu het concurrentiebeding ?