Goededag mensen. Ik ben eindelijk van Pascal Zuid overgegaan. Wat ik uiteindelijk als baan wil hebben, is richting het uitvindingspad/Cybernetica (Nieuwe technische ''snufjes'' uitvinden, of werken met chip-implantaten die als identiteitskaart werken, zulk soort werk).
Ik ben afgestudeerd op het VMBO. De volgende school waar ik heenga is het ROC ASA Mediacollege in Amsterdam-Noord, waar ik MBO zal doen. Om eerlijk te zijn ben ik niet blij met deze keuze. Ik wilde eerst in de richting gaan van tekenen of 3D Gamedesign, na te hebben gezien wat er allemaal gedaan wordt op die school, en aangezien Guerilla Games (voor zover ik weet?) het enige Nederlandse bedrijf is dat 3D games maakt, ga ik liever voor mijn keuze als uitvinder.
Weet iemand een goede opleiding in school? Weet iemand een goed bedrijf waar je aan de gang kan gaan als uitvinder? Wat ik moet doen om toegelaten te worden, of ik tot een bepaalde leeftijd door moet studeren, of uiteindelijk naar het buitenland verhuizen en dan eindelijk de gewenste baan krijgen.
Alle informatie is welkom. Hoe het er nu voor mij uitziet, is een toekomst met een baan waar ik helemaal geen behoefte aan heb. Mijn broer had iets van hetzelfde, die kon uiteindelijk niet zijn ideale baan krijgen door een hartziekte. Hij kan er nog goed mee omgaan, maar ik zou vreselijk depressief worden als ik voor de rest van mijn leven een middelmatige baan heb (Anders gezegd, al is het een goedbetaalde baan, voor mij hoeft het niet als ik er geen interesse in heb).|
Uw hulp wordt gewaardeerd.