Hoi allemaal,
ik had even een vraag aan jullie, aangezien ik absoluut niet bekend ben met publicatierechten etc. van artikelen en thesissen.
Gisteren googlede ik toevallig op mijn eigen naam en zag dat een Australische (professionele) site die aan patienten voorlichting geeft (over het onderwerp van mijn bachelor thesis) en daarnaast samen met andere universiteiten in Australië en VS onderzoek doet naar dat onderwerp, mijn (ongepubliceerde) bachelor thesis (die ook op google te vinden is), op hun site ("International Links") hebben gezet bij andere gepubliceerde internationale onderzoeken in tijdschriften en PHD thesissen! Ze hebben natuurlijk wel netjes mijn naam, het jaar, het departement en mijn universiteit vermeld. Ik was daar natuurlijk ontzettend blij mee, maar omdat ik niet veel kennis heb over publicatierechten etc. zou ik graag willen weten of dit zomaar kan en of ik dit überhaupt als een officiele publicatie kan vermelden, omdat het op een professionele site is? Ik ben sowieso van plan om verder te gaan op onderzoeksgebied, dus kan ik dit extra aankaarten op mijn CV? Ik ga sowieso mijn begeleider nog op de hoogte brengen over dit succes en kijken wat we hier verder mee kunnen doen.