goeie dag mensen, ik heb een vakkundig advies nodig. Als dit eigenlijk niet de bedoeling van dit forum is, zeg dat dan ook, dan weet ik dat.
Ik rook nu al een tijdje marijuana ( zo'n 7 jaar ) en ben 20 jaar. Ik blowde soms wel 30 euro wiet per dag en af en toe een paar dagen niet niet (omdat het geld op was... ), maar nooit ermee gestopt. In die dagen dat ik geen wiet rookte, had ik de eerste paar dagen flinke afkick verschijnselen en daarna werd het weer een beetje rustig in mn hoofd. Deze maand is het me redelijk gelukt er vanaf te blijven, maar ik blijf nog steeds ( vaak op mn werk ) opvliegerig en ben zeer ongeduldig( mn geheugen is gelukkig wel weer beter). Soms heb ik wel momenten dat het wel goed gaat, maar als er achter elkaar mis gaat ( of ik zit me weer in een dip te denken ) vliegt het eruit.
Wat kun je het beste doen in mijn situatie ( tot tien tellen?) want ik weet het ff niet meer. Is het eigenlijk gewoon een karakter eigenschap of het gevolg van al die wiet. Hebben jullie ook wel eens een opvlieger en wat doe je dan? Is het afhankelijk van meerdere factoren? Als ik knetter stoned ben dan is er nix moeilijks aan eigenlijk.
Als jullie een goeie raad voor me hebben, graag. Dan ben ik jullie zeer dankbaar.