Wat mij ook deugd is de positieve ontwikkeling welke ik overal om mij heen aan het voelen/merken & ervaren ben. Ik studeer zelf in Wageningen en we hebben hier eens per jaar introductiedagen. Dit jaar heb ik toch wel erg veel leuke interessante nieuwe mensen geleerd, welke ook zeer veel bezig zijn met de belangrijke zaken in het leven. 2 daarvan zijn nu mijn (nieuwe) huisgenoten. Allebei heerlijk positief ingestelde mensen met elk natuurlijk ook hun "problemen". Ik heb zelf een hele interessante periode doorgemaakt met veel positieve ontwikkelingen. Zelf ben ik hierdoor veel sterker en zelfverzekerder in het leven gaan staan. Ook de omgeving reageert hier positief op en ontwikkelt vrolijk mee. Mijn gevoel zegt me dan ook dat er iets moois aan de hand is in de wereld. De Amerikanen lijken het toch niet zo eens te zijn met de oorlogszuchtige regering; dit stemt mij toch wel enigzins tevreden, hoewel die bizarre oorlog natuurlijk gewoon moet stoppen. Maar daar gaat het hier verder niet echt over. Zelf ben ik druk bezig zo veel mogelijk te discussiëren en te filosoferen en ik deel dan ook graag mijn blijde boodschap hier met eenieder!
Mijn vraag aan jullie is: zien jullie ook veel goede dingen en/of ontwikkelingen in jullie (al dan niet nabije) omgeving plaatsvinden? Mogen we weer spreken van hoop voor een vreedzame wereld?