Fred F.
Pluimdrager
Artikelen: 0

Smiley in plaats van Wortelteken in oud topic

Toevallig merk ik nu dat in een oud bericht van mij een formule staat waar nu een smiley staat in plaats van het wortelteken wat er vroeger stond.

Het gaat om bericht #6 in dit oude topic

Waarschijnlijk is dit een gevolg van de nieuwe forumsoftware.

Dit is zeer storend, vooral als zou blijken dat dit probleem nu in meerdere oude topics voorkomt.

Of nog erger: dat allerlei andere speciale tekens nu plotseling verkeerde speciale tekens zijn in vele topics.
Hydrogen economy is a Hype.
Jan van de Velde
Moderator

Re: Smiley in plaats van Wortelteken in oud topic

Dit is een algemeen probleem dat nog niet is opgelost.

IN het algemeen valt het mee, het gaat maar om een paar tekens. De oorsprong is dat voorheen een aantal bijzondere tekens als afbeeldingen aan de software hingen, in dezelfde set afbeeldingen als de smileys. De smiley-set is veranderd, en daarbij is er met een paar per smiley-set ingevoerde bijzondere tekens wat misgegaan.

Wat mij betreft kunnen, in afwachting van definitieve reparatie, wensen om hier of daar even ad-hoc wat storends op te poetsen hier doorgegeven worden. Moderatoren kunnen dat handmatig in orde maken.

Ik ga het in de hierboven gemelde post zometeen rechtzetten.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Jorim
Beheer

Zover we weten is dit een probleem in alle oude topics met wortelteken. Het staat op onze ToDo-list om te onderzoeken of we dit 'gemakkelijk' kunnen oplossen, maar waarschijnlijk moeten alle post handmatig worden bekeken. Het is bekend en we gaan er absoluut mee aan de gang!

Edit: Jan was me voor, en we staan inderdaad open voor wijzigingssuggesties om oudere topics weer leesbaar te maken!
bvleeuwen

Hoi Jorim,

Waarom heb je mijn bericht van plm. een uur geleden verwijderd en helemaal niet beantwoordt ?

Groet,

Dries
Jan van de Velde
Moderator

Opmerking moderator

@bvleeuwen:

zie je persoonlijke berichten (envelopje linksboven in je scherm)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”