Fijn dat jullie dit lezen als je het niet mee eens ben mail me dan of reageer:
EU, Islam moderniseren en irak oorlog
Ten eerste de EU, we moetn er eigleijk uitstappen want nu Polen bij de EU hoord komen de polen naar Nederland waardoor ons eigen volk werkloos raakt en nu turkije erbij komt is het helemaal ver te zoeken, want ik durf nu al te zeggen je geeft ze een vinger en ze pakken je hele hand, zometeen hebben wij als klein Nederland niks meer te zeggen, en we betalen er nog veel voor ook al dat geld kunnen we veel beter voor ons eigen problemen gebruiken zoals gezondheid zorg.
Ten tweede de Islam neemt in Europa telkens meer de overhand, rellen in Frankrijk lopen uit de hand in Nederland worden Terroristen verdachten zomaar vrij gelaten net als Samir A. niet te geloven. De regering hoord ons te beschermen, het lijkt wel of vrouwe justutia slaapt!!!!!!!!!! ik vind dat wij die wakker moeten maken*.
Ten derde Nederland moet zich voorbereiden op de komende concurrentie uit azie kijk maar naar china SUV worden er gemaakt voor 5000 euro....daar kunnen wij niet tegen op*.
Ten vierde de irak Oorlog daar kunnen we kort overblijven we hebben na 2 jaar nog niks bereikt ze slachten elkaar nog steeds af ze hadden eigelijk alleen Saddam moeten neerschieten met een arrestatie team dan had het probleem zich zelf wel opgelost nu heeft het al duizende levens geeist en milioenen euro's.
*we moeten eigelijk een genootschap oprichten ter bescherming van de moderne wereld, die bestaat uit geldschieters wetenschappers mensen uit het bedrijfsleven, wereldleiders en mensen zoals wij. mee eens?? mail me xxxxxxxbedankt voor het lezen