Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Fabian Dijk
Artikelen: 0

www.unificatie.nl

Neem alle materie aan één kant en zet die tegenover het lege vacuüm aan de andere kant.

De materie staat in verschil met het lege veld van het vacuüm

Het verschil veroorzaakt spanning en unificeert de natuurkunde krachten

Hele heelal is een polariteit tussen twee dingen, de materie en het luchtledige. De materie met all zijn massa staat ermee in verschil en daarom ontploft het in de big bang, maakt het zich zo klein mogelijk en beweegt als een gek. Energie is het effect van de spanning waaronder materie staat, omdat het met zijn hele massa in verschil staat met het luchtledige. Daarom gaat het tegen andere deeltjes leunen om balans te vinden, en dit leunen is sterke kernkracht. En het verschil tussen de massa en luchtledige komt samen in het midden, daar is de druk het grootst, daarom staan de deeltjes in een spagaat, of naar beneden of naar boven en trekken of duwen om weer in het midden te komen, dit verklaart elektromagnetisme. En de druk is zo groot dat deeltjes op den duur kunnen vervallen, zwakke kernkracht. En als een kleiner lichaam in de buurt van een groter lichaam komt, dan wordt zijn verschil met de hemel overlapt en valt ie daarin.

Iedere kracht is dezelfde kracht, de druk die ontstaat doordat massa in verschil staat met het luchtledige. Dit is unificatie en verklaart veel meer als de vier natuurkunde krachten, het verklaart waarom de deeltjes zo klein zijn of waarom ze bewegen of waarom ze rond zijn, ze zijn rond omdat dit de minste ruimte inneemt. Of waarom dingen symmetrisch zijn, ze zijn symmetrisch omdat ze tegen elkaar leunen voor stabiliteit. En waarom de materie de gehele evolutie doorgaat tot aan ons mensen, om maar steeds een beter balans te vinden, omdat de materie met al zijn massa volledig in verschil staat met het vacuüm.

Zo wordt het heelal een omni creatief balans, exact als tussen de man en de vrouw, tussen de materie en het luchtledige, tussen het zijn en het niet zijn.

En dit laat zien dat het exact zoals het Taoïsme is en niet eens nieuw, alle materie gehoorzaamt de hemel zoals ze het vroeger noemde.

Dit is unificatie, het past volledig perfect en probeer het de wereld in te krijgen, ik heb er een website over www.unificatie.nl en youtube filmpjes.

Zet gewoon de materie in verschil met de achtergrond, net zoals deze stip  .  in verschil staat met de achtergrond, het verschil verklaart de spanning en legt al het gedrag van materie uit. Het heelal is stomeenvoudig en gewoon een balans, precies als tussen man en vrouw.

Bewijs dit en de wereld zal veranderen en gedwongen worden om ook sociaal een balans te worden, om beschaaft te worden en zelf verantwoording te nemen, want het komt allemaal samen in ons zelf. IPV een god of onmogelijke wiskunde formule.

AUB dit discussieren. Ik wil weten waarom mensen dit niet begrijpen, ik zie het zo duidelijk en makkelijk, maar heb grote moeite om natuurkundigen uit te leggen dat het hele heelal een stom eenvoudige polariteit is, ze lopen gewoon weg en willen er niks van weten, waarheid moet voor hun super ingewikkeld zijn en het liefst onmogelijk, maar vooral ook alleen weggelegd voor de superslimsten.

Hele wereld blijft achter doordat wetenschap weigert te zien hoe het heelal werkt, terwijl het bespottelijk eenvoudig is.
Help mij unificatie de wereld in te krijgen!

www.unificatie.nl

Fabian Dijk

Bartjes
Artikelen: 0

Re: www.unificatie.nl

Ik zou ermee beginnen om je tekst in begrijpelijke Nederlandse zinnen om te zetten. Als het daar al fout gaat kan je de rest wel vergeten.

Terug naar “Natuurkunde”