jkien
Moderator
Artikelen: 0

WSF soms onbereikbaar

Vanmorgen was WSF voor mij regelmatig onbereikbaar, en de afgelopen week was dat vaker het geval. Is er iets mis bij WSF of bij mij?
Magnetische Spoel

Re: WSF soms onbereikbaar

Ik denk dat het iets bij WSF is, want alle WSF-pagina's laadden bij mij ook niet.
Jorim
Beheer

Beetje up en down de afgelopen uren, maar we hebben wat onderhoudstaken uitgevoerd en het zou nu weer stabiel goed moeten zijn!
anusthesist

Dat vermoeden had ik al een beetje. Bij mij was de site met name 's nachts af en toe niet goed te bereiken.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.
Th.B

Heel vaak is er bij mij ook de bug dat er 'geen nieuwe inhoud gevonden is' en dan klik ik nogmaals en is het er wel.
Kravitz

Th.B schreef: Heel vaak is er bij mij ook de bug dat er 'geen nieuwe inhoud gevonden is' en dan klik ik nogmaals en is het er wel.
Kun je dat iets gerichter omschrijven?

Waarschijnlijk ben je net na het inloggen nog op de 'Home' page en daar werkt de knop nieuwe inhoud bekijken inderdaad niet. Klik eerst door naar het forum en probeer de knop daar opnieuw. Een andere mogelijkheid is om in het zoekmenu voor 'Forums' te kiezen i.p.v. 'Pages' (zie screenshot).

Schermafbeelding 2015-03-24 om 23
Schermafbeelding 2015-03-24 om 23 763 keer bekeken
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”