Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Matthias30
Artikelen: 0

onderzoekscompetentie wiskunde

Hallo,
Ik zit in het 6de middelbaar in het ASO met 6 uur wiskunde en ik moet een onderzoekscompetentie maken voor wiskunde. kan iemand enkele voorbeelden geven over wat ik een onderzoek kan starten. Ik sta voor alles open.

Alvast bedankt.
gallo

Re: onderzoekscompetentie wiskunde

Is er iets in de wiskunde dat je niet begrijpt? Is er iets dat je aanspreekt of waar je je over verbaast? Dan kun je dat onderzoeken.

Ik weet trouwens niet hoe belangrijk je het vind misschien is het een slechte tip maar je kan ook gewoon wat filmpjes van numberphile bekijken dan loop je vast ergens tegenaan.
Drieske

Heb je al gewoon eens op ons forum gezocht? Deze vraag is al vaak gesteld en al even vaak beantwoord ;). Misschien kan je dan meer gerichte vragen stellen...
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.
mathfreak
Pluimdrager

Wellicht is het ook een idee om eens op het wiskundeportaal van Wikipedia te kijken.
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Terug naar “Wiskunde”