markzor schreef:Stop het hele bedrag in het leger...
Ik zal niet zeggen dat ik bang ben voor een aankomende oorlog maar ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat China bezig is met een behoorlijk legertje op te bouwen, ik vind dat europa dit niet zomaar aan zich voorbij kan laten gaan...
Aangezien China het machtigste leger heeft moet europa de V.S. helpen als er een eventuele oorlog ontstaat.
Doen we dit niet dan zullen we zelf ook ten onder gaan aan China...
Ik vind dat we de Arabische landen moeten helpen en IPV oorlog te maken met de terroristen moeten we een pact sluiten zodat zij niet overlopen naar China.
*dit is mischien een beslissing die op een zeer lange termijn pas nut heeft... maar we moeten toch iets doen mocht het zover komen*
Ik geloof dat de US een stuk aggresiever zijn dan de Chinezen. Dus als er dan toch overwonnen moet worden heb ik net zo lief dat de chinezen de US onder de voet lopen.
En die miljarden zijn al van de Nederlanders, dus moet de overheid (die bij ons in dienst is) gewoon zorgen dat die op de juiste plaats komt. Hoe, dat hangt van de regering zelf af, die zijn door ons gekozen om verstandige beslissingen te maken.