Hallo
Een behoorlijk langetijd ben ik aan het denk naar een manier van logistiek, vervoer en ga maar door over het verminderen van co2 uit stoot.
Ik hen nog altijd in gedachten om met heetwater/stoom te werken nu heb ik iets bedacht, maar nu ben ik niet handig genoeg om mijn ideeën waar te maken in de praktijk, maar heb ik wel een toekomst visie dat het werkt.
Ik wil bijvoorbeeld bij een trailer van een vrachtwagen leidingen op het dak maken die werken als een zonneboiler dan wil ik die leidingen door verbinden in een overloop naar slangen die naar de vrachtwagen gaan in een tank deze tank zit ook vol met water waarop het hete water in de tank het water in de tank heet wordt het hete water laat vervolgens een schoepelrat draaien die de versnellingtandwielen laten draaien waardoor je bijvoorbeeld kunt rijden.
Niet alleen voor trucks maar voor auto's boten, en eventueel een lucht schip waardoor vrachtwagens kunnen opladen en
Dit heeft veel voordelen want de uitstoot van de waterdamp komt in de dampkring terecht en laat bijvoorbeeld in de winter sneeuwen waardoor de aarde afkoelt
Heel simpel uitgelegd alleen in de praktijk is het stukken in gewikkelder ik hoop dat ik iemand kan over tuigen die dit kan over tuigen bij bijvoorbeeld audi volkswagen etc. Met mijn hulp natuurlijk
Misschien klinkt het ook wel wazig maar als die lukt en het lukt dan helpen we aarde een handje