Moderator: ArcherBarry
Ja, dit is de link. Dr. Mercola zegt het bij 1uur 10 minuten.klazon schreef: Waterstofperoxide heeft juist een extra zuurstofatoom.
De waterstof in het water zal geen chemische binding vormen, het zal hoogstens oplossen in het water. Maar wat daar zo gezond aan is daar kan ik me geen enkele voorstelling van maken.
Staat dat verhaal ergens op het internet en heb je daar een link van?
Benm schreef: Ah, hypes... dat zal het wel verklaren dan, het klinkt verder behoorlijk onnozel.
Of zuurstof wat met de smaak doet weet ik eigenlijk niet, maar betwijfel het ergens. Ik heb bijv 1 kraan die een hoop luchtbelletjes door het water mengt (soort waterbesparingsidee, lijkt meer water dan het is), maar ook een kraan waar het 'gewoon' uit komt. Je zou denken dat er de nodige zuurstof uit de lucht oplost met een dergelijke kraan, maar het water dat eruit komt smaakt niet anders.
drink vooral je kraanwater en kook ermee!janita58 schreef: ↑zo 06 mei 2018, 00:53 Ik hoorde van een Amerikaanse arts dat het heel gezond is om, als je geen kraanwater maar gedestilleerd water zou drinken, aan gedestilleerd water waterstofgas toe te voegen. Nu vraag ik me af welke chemische reactie dat eigenlijk teweeg brengt. Niet dat ik het ga proberen hoor, maar ik ben wel nieuwsgierig. Weet iemand wat er dan gebeurt?
Opmerking moderator
pubmed heeft 19 onderzoeken staan. en google verder je zal genoeg vinden of de werking wat waterstofgas!klazon schreef: ↑zo 06 mei 2018, 23:18 Waterstofperoxide heeft juist een extra zuurstofatoom.
De waterstof in het water zal geen chemische binding vormen, het zal hoogstens oplossen in het water. Maar wat daar zo gezond aan is daar kan ik me geen enkele voorstelling van maken.
Staat dat verhaal ergens op het internet en heb je daar een link van?