Hey,
Ik wil graag mijn PWS (havo) doen over het immuunsysteem, maar het is erg groot en breed en ik weet niet echt waar ik moet starten met hoofd en deelvragen. Ik heb al wel wat dingen uit gezocht en bekeken. Ik wil vooral eigenlijk uitzoeken hoe het immuunsysteem te werk gaat als er een indringer naar binnen komt. Ik had al wel gevonden dat je een specifiek en een niet-specifiek immuunsysteem hebt. Waarvan ik het specifieke immuunsysteem mij het interessants lijkt. Zou ik daar dan ook een goed werkstuk over kunnen maken of is er misschien een onderdeel van het specifieke-immuunsysteem wat ik zou kunnen nemen? of hebben jullie nog hele andere ideeën en zeg je dat is leuk. Ik wil gewoon graag wat opties en het liefst van iemand die iets meer kennis heeft van het immuunsysteem dan ik. Want ik ben nog maar recent me er een beetje in gaan verdiepen en zie door de bomen het bos niet meer.
Dus laat weten wat je ideeën zijn het liefst met een beetje hoofd- en deelvragen (ong.4). Zodat ik ermee aan de slag kan. alvast bedankt!