zpidermen
Artikelen: 0

M'n gebruikersnaam is gewijzigd???

Mijn gebruikersnaam is gewijzigd van zpidermen naar zpiderman

Hoe kan dit??? Wie heeft dat op z'n geweten??? Waarom gewijzigd??? En kan m'n gebruikersnaam aub weer gewijzigd worden naar zpidermen???
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt
Ruben Kwast

Re: M'n gebruikersnaam is gewijzigd???

Ik moet eerlijk het is een goeie streek :roll: Sorry hoor, maar dit echt heel erg grappig. Je opmerking, je avatar en dan dat meesterlijke onderschrift! Ik kom niet meer bij :P :wink:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Jekke

Ik moet eerlijk het is een goeie streek :roll: Sorry hoor, maar dit echt heel erg grappig. Je opmerking, je avatar en dan dat meesterlijke onderschrift! Ik kom niet meer bij :P  :wink:

i second that
TD

Het is waarschijnlijk geen 'streek' hoor; misschien dacht een moderator dat de 'e' er per ongelukt stond, maar dat het enkelvoudige 'man' bedoeld werd.

Degene die de naamswijziging heeft doorgevoerd zal dit wel toelichten en tenzij er een probleem is, veronderstel ik dat je je oude gebruikersnaam kan terugkrijgen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
zpidermen

Het is waarschijnlijk geen 'streek' hoor; misschien dacht een moderator dat de 'e' er per ongelukt stond, maar dat het enkelvoudige 'man' bedoeld werd.
Dat lijkt me stug, want ik heb al meer dan 500 berichten gepost, dus al 10-tallen, zo niet 100-en keren ingelogd. Als die 'e' echt een 'a' had moeten zijn, had ik allang aan een moderator gevraagd om m'n inlognaam te wijzigen. Of had ik me allang met een nieuwe gebruikersnaam 'zpiderman' geregistreerd.

Degene die de naamswijziging heeft doorgevoerd zal dit wel toelichten
Dat had ik inderdaad wel op z'n minst verwacht, ja... Maar ik heb nog geen enkele toelichting gezien van die naamswijziging.

en tenzij er een probleem is, veronderstel ik dat je je oude gebruikersnaam kan terugkrijgen.
Tja, laat ik maar snel uitloggen, en hopen dat ik morgen weer op de normale manier kan inloggen.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt
TD

Je hebt je bericht nog geen half uur geleden geplaatst, even geduld voor de reactie van de betreffende medewerker.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
albert davinci

Zullen we er dan maar meteen gewoon correct Spiderman van maken? :wink: :roll:
Wouter_Masselink

It wasn't me.
"Meep meep meep." Beaker
DePurpereWolf

Wasn't me
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Te laat :roll:
Ik vond het ook zo zielig dat je nu maar 1 post op je naam had staan. Heb "zpidermen" dus verwijderd en "zpiderman" weer vervangen door "zpidermen".

Geen idee hoe/waarom het is gebeurd trouwens...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
zpiderman

zpidermen schreef:Te laat :P
Ik vond het ook zo zielig dat je nu maar 1 post op je naam had staan. Heb "zpidermen" dus verwijderd en "zpiderman" weer vervangen door "zpidermen".

Geen idee hoe/waarom het is gebeurd trouwens...
Dat was dus niet de originele 'zpidermen' maar een grap van mij :roll:

Maar helaas, nu heb je mijn account-kaap-actie alsnog gedwarsboomd...
Miels
Beheer

zpiderman schreef:Dat was dus niet de originele 'zpidermen' maar een grap van mij :roll:

Maar helaas, nu heb je mijn account-kaap-actie alsnog gedwarsboomd...
Ah, ok. Dan even aanvullend "for your information": het is natuurlijk niet netjes om een vrijwel identieke naam als iemand anders aan te nemen, en zeker niet wanneer je daar ook een vrijwel identieke avatar bij kiest!

Met andere woorden: wanneer zpidermEn daar bezwaar tegen heeft loop je het risico dat dat account dichtgezet/hernoemd gaat worden...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
zpiderman

Miels schreef:Ah, ok. Dan even aanvullend "for your information": het is natuurlijk niet netjes om een vrijwel identieke naam als iemand anders aan te nemen, en zeker niet wanneer je daar ook een vrijwel identieke avatar bij kiest!

Met andere woorden: wanneer zpidermEn daar bezwaar tegen heeft loop je het risico dat dat account dichtgezet/hernoemd gaat worden...
Snap ik, het was ook meer bedoeld als grap (vandaar ook die avatar en alles). Ik had zpidermEn (de echte dus) even willen laten schrikken door zijn username te "kapen", maar hij had hem natuurlijk terug mogen hebben.

Alleen jij moest roet in het eten gooien :roll:
Miels
Beheer

Alleen jij moest roet in het eten gooien :P
Tsja, sorry. Ik moet toch mijn imago van saaie zakelijke beheerder hoog zien te houden he?! :roll:

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”