Mijn gebruikersnaam is gewijzigd van zpidermen naar zpiderman
Hoe kan dit??? Wie heeft dat op z'n geweten??? Waarom gewijzigd??? En kan m'n gebruikersnaam aub weer gewijzigd worden naar zpidermen???
Ik moet eerlijk het is een goeie streek Sorry hoor, maar dit echt heel erg grappig. Je opmerking, je avatar en dan dat meesterlijke onderschrift! Ik kom niet meer bij
Dat lijkt me stug, want ik heb al meer dan 500 berichten gepost, dus al 10-tallen, zo niet 100-en keren ingelogd. Als die 'e' echt een 'a' had moeten zijn, had ik allang aan een moderator gevraagd om m'n inlognaam te wijzigen. Of had ik me allang met een nieuwe gebruikersnaam 'zpiderman' geregistreerd.Het is waarschijnlijk geen 'streek' hoor; misschien dacht een moderator dat de 'e' er per ongelukt stond, maar dat het enkelvoudige 'man' bedoeld werd.
Dat had ik inderdaad wel op z'n minst verwacht, ja... Maar ik heb nog geen enkele toelichting gezien van die naamswijziging.Degene die de naamswijziging heeft doorgevoerd zal dit wel toelichten
Tja, laat ik maar snel uitloggen, en hopen dat ik morgen weer op de normale manier kan inloggen.en tenzij er een probleem is, veronderstel ik dat je je oude gebruikersnaam kan terugkrijgen.
Ik vond het ook zo zielig dat je nu maar 1 post op je naam had staan. Heb "zpidermen" dus verwijderd en "zpiderman" weer vervangen door "zpidermen".Te laat
Dat was dus niet de originele 'zpidermen' maar een grap van mijIk vond het ook zo zielig dat je nu maar 1 post op je naam had staan. Heb "zpidermen" dus verwijderd en "zpiderman" weer vervangen door "zpidermen".zpidermen schreef:Te laat
Geen idee hoe/waarom het is gebeurd trouwens...
Ah, ok. Dan even aanvullend "for your information": het is natuurlijk niet netjes om een vrijwel identieke naam als iemand anders aan te nemen, en zeker niet wanneer je daar ook een vrijwel identieke avatar bij kiest!zpiderman schreef:Dat was dus niet de originele 'zpidermen' maar een grap van mij
Maar helaas, nu heb je mijn account-kaap-actie alsnog gedwarsboomd...
Snap ik, het was ook meer bedoeld als grap (vandaar ook die avatar en alles). Ik had zpidermEn (de echte dus) even willen laten schrikken door zijn username te "kapen", maar hij had hem natuurlijk terug mogen hebben.Miels schreef:Ah, ok. Dan even aanvullend "for your information": het is natuurlijk niet netjes om een vrijwel identieke naam als iemand anders aan te nemen, en zeker niet wanneer je daar ook een vrijwel identieke avatar bij kiest!
Met andere woorden: wanneer zpidermEn daar bezwaar tegen heeft loop je het risico dat dat account dichtgezet/hernoemd gaat worden...
Tsja, sorry. Ik moet toch mijn imago van saaie zakelijke beheerder hoog zien te houden he?!Alleen jij moest roet in het eten gooien