hoi,
kan niet reageren op einstein de fysicus... men eist speciale toegangsrechten
Hoe kan dat nou?
groetjes, Henriette
Wouter_Masselink schreef:Je probeerde te reageren in een topic dat zojuist naar de prullenbak is verplaatst.
'einstein de fysicus' is dezelfde persoon als iemand die zich al had geregistreerd en werd gebanned. De volgende personen zijn een en dezelfde: 'allah ho akbar', 'de gebande', 'superman 299792.458' en vervolgens 'einstein de fysicus'.
En hoe zit het met dino zero?'einstein de fysicus' is dezelfde persoon als iemand die zich al had geregistreerd en werd gebanned. De volgende personen zijn een en dezelfde: 'allah ho akbar', 'de gebande', 'superman 299792.458' en vervolgens 'einstein de fysicus'.
Goed punt! Hij probeert mij te bekeren tot de Islam via pm'etjes. Dit doet hij op de manier van rudeonline, vragen ontwijken etc.Johan2 schreef:En hoe zit het met dino zero?
En zijn het allemaal nieuwe alter egootjes van Ihsan?
Een account kan worden gedeactiveerd. Eventueel kan er ook worden besloten om een IP ban door te voeren.
ooo srry maar daar ben ik héél benieuwd naar misschien dat je me er eenDaar ben ik blij om. Hij stuurde mij allemaal vreemde pm'etjes.
ooo srry maar daar ben ik héél benieuwd naar misschien dat je me er eenDaar ben ik blij om. Hij stuurde mij allemaal vreemde pm'etjes.
PMetje over kan sturen, wat hij wel niet allemaal stuurde? ik deed hetzelfde met een evangelische christenen, erg interessant.
De pm's waren niet van zo'n discrete aard. Hij bevestigde alleen wat hij gepost had. Verder heb ik natuurlijk de pm's niet gekopieerd, ik had ze al verwijderd en als ik ze nog had zou ik het ook niet gedaan hebben, maar globaal gepraat over wat er in stond. Assassinator en ik vroegen ons af wat die mensen drijft.Assassinator schreef:ooo srry maar daar ben ik héél benieuwd naar misschien dat je me er eenDaar ben ik blij om. Hij stuurde mij allemaal vreemde pm'etjes.
PMetje over kan sturen, wat hij wel niet allemaal stuurde? ik deed hetzelfde met een evangelische christenen, erg interessant.
Waarom? Ik vind dat er ook nog zoiets is als privacy, ongeacht of degene die het betreft vervelend is of niet.
De functionaliteit van jouw verzoek ontgaat me totaal.
Okee, het was me duidelijk dat dat precies het argument zou zijn dat je aan zou voeren. Al vraag ik me af hoe objectief de bespreking dan wel niet is. En ik vind de term "dat soort mensen" nogal denigrerend. Jij kunt nooit weten wat een ander ertoe beweegt om bepaalde dingen te doen zonder dat je het achtergrondverhaal, de jeugd, de levensloop van iemand kent.klopt inderdaad kombolpeter, ik wil graag de psyche van dat soort mensen onderzoeken, de drijfveer vinden etc etc. zeer interessant