Dat snap ik, spam, onzinposts, psychiatrische gevallen enz. Maar in het geval waar ik aan refereer denk ik dat ik een spammer - of in ieder geval iemand met zeer bedenkelijke denkbeelden, geuit in zelden meer dan 2 regels - bij z'n ballen had. Dat hoeft niet in de openbaarrheid, prima, maar laat het me dan ff weten.
Mja, mocht je op de "doop" topic doelen dan ben ik degene die zich schuldig heeft gemaakt aan het verwijderen van een post van jou (en twee andere posts) zonder verdere verantwoording. Die ik trouwens wel geschreven had, maar nog even niet wist wat ik ermee aan moest, gezien het feit dat jij en die andere gebruiker elkaar niet echt lekker liggen. Plaats ik verantwoording in feedback, krijg je ruzie. Plaats ik hem in de topic zelf, krijg je daar weer off-topic commentaar. Vooralsnog geen tijd om drie PM's te schrijven.
Vond die specifieke post niet echt wat jij zelf "polemisch" noemt.
En daarnaast voor tweederde off-topic waarbij die andere twee posts (van andere gebruikers) volledig off-topic waren. De topic was weer, na pagina 1, tot rust gekomen. Ik zag er niets in e.e.a. op te rakelen. Wat mij ertoe noopte alle drie de posts naar de prullenbak te verwijzen in de hoop dat men misschien wel zou begrijpen waarom.
Maar je kon natuurlijk niet weten dat ik hem had verwijderd. Bij deze dus. Had het trouwens in de topic zelf wel in mijn laatste post vermeld! En sorry dat ik je (nog) niet een PM heb gestuurd!