Ik zag een jong grietje met een T-shirt,waarop met grote letters DE PUTA MADRE;
het lijkt me spaans en niet zo fraai voor de draagster!
Probeerde een spaans woordenboek,maar vond dit niet!
Moderator: Rhiannon
Moet toch mooi zijn, goudgeld kunnen verdienen door andere mensen voor l.. te laten lopen.....Definities van puta op het Internet in het Engels:
In Roman mythology, Puta was the goddess of pruning vines and bushes.----Puta is also the Portuguese and Spanish slang for whore.
en.wikipedia.org/wiki/Puta
Je hebt gelijk, dat was niet helemaal correct van mij. Heb me echter laten vertellen, dat in "street-taal" juist 'puta' voldoende zou zijn om iemand voor ...jong uit te schelden.een hoerenjong is overigens een "hijo de puta"
De kwaliteit van het Engels op de site laat te wensen over. Het Spaans is zo te zien beter, maar dat kan ik niet goed beoordelen. En ik vind het wel een héél subtiele omweg om te willen meedelen aan de wereld dat je je "great" of "cool" voelt door met dat soort teksten op je T-shirt te gaan rondlopen.The expression De Puta Madre is derived from Spanish and express a inner sensation. It could be translated into "I am cool" "I feel great". The message I.F.U. would like to send through his brand is:
DO NOT COMMIT ILLEGAL ACTIONS, DO NOT USE ANY DRUGS TO FEEL DIFFERENT,
DO NOT IMITATE OUR SLOGANS,
BUT WEAR OUR T-SHIRTS AND YOU WILL BE EVERLASTING AT THE TOP, WITHOUT USING ANY ARTIFICIAL SUBSTANCES THAT AT THE END WILL DESTROY YOU.
I.F.U.
¿Estàs Seguro?En ja, ik weet het: ¡Soy de puta madre! 8)