Nederland moet de doodstraf weer invoeren.
Mee eens? of niet mee eens?
De doodstraf wordt eigenlijk alleen maar gebruikt in landen die de persoon die jij als avatar gekozen hebt, "barbaars" en "achtelijk" noemde. Dat zou je aan het denken moeten zetten...K. Jansen schreef:Nederland moet de doodstraf weer invoeren.
Mee eens? of niet mee eens?
Dan nog steeds hetzelfde. Zulke monsters mogen nooit meer in de samenleving terecht komen, maar wat schiet je ermee op ze ter dood te brengen. Dat kost meer dan ze levenslang opsluiten. Uiteraard geen geld verspillen aan psychiatrische zorg, dat heeft geen enkele zin bij zulke lui die je tóch nooit meer los wil laten. Maar de enorme maatschappelijke rompslomp die het invoeren van de doodstraf zou kosten, is het echt niet waard.Stel dat personen als Marc Dutroux en Michel Fourniret in Nederland woonden, en ze de zelfde misdaden hadden gepleegd?
Dat is al aan de gang, wel vind ik dat men minder snel met bullshit moet komen aanzwaaien als "gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar". Duh, natuurlijk zit er bij iemand een steekje los als hij een ander aan stukken zaagt (of noem maar een extreem geval waar nu een duur psychologisch onderzoek aan zou worden geweid om te bepalen dat iemand gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar is). En naar verhouding worden sommige dingen veel te licht bestraft. Een taakstraf of 6 maanden cel voor een verkrachting, kom nou op, je verneukt wel iemands leven!En vinden jullie dat de straffen in Nederland verhoogd moeten worden?
goed punt !De doodstraf wordt eigenlijk alleen maar gebruikt in landen die de persoon die jij als avatar gekozen hebt, "barbaars" en "achtelijk" noemde. Dat zou je aan het denken moeten zetten...
beide personen wonen in belgie, en ik voel niet perse de drang om ze om te brengen: is in mijn ogen hetzelfde als zij gedaan hebben. Ik heb niet graag bloed aan mijn handen: zowel niet van een onschuldige als van een schuldige... Want wie ben jij om iemand zijn leven te ontnemen?Stel dat personen als Marc Dutroux en Michel Fourniret in Nederland woonden, en ze de zelfde misdaden hadden gepleegd?
dat is nog een van de menselijke manieren.Eerst een verdovingsmiddel, dan een spierverslapper, en tot slot een stof die het hart tot stilstand brengt. As je het uit de Kijk leest komt het helemaal gruwelijk over.
-Vierendelen.(au!)dat is nog een van de menselijke manieren.Eerst een verdovingsmiddel, dan een spierverslapper, en tot slot een stof die het hart tot stilstand brengt. As je het uit de Kijk leest komt het helemaal gruwelijk over.
er bestaat ook nog:
- hanging
- de kogel
- onthoofding
- de stoel
- steniging
- ...
Wat dacht je van de gaskamer die in sommige staten nog word gebruikt.er bestaat ook nog:
- hanging
- de kogel
- onthoofding
- de stoel
- steniging
- ...