ter info II
-De familie Bush heeft geld verdient met versluizing en wit wassing van Nazi geld.(lukratief zaakje blijkbaar)
-USA heeft het stratigic weapons agreement onderbroken om zijn zo gelieft en tot nu toe nutteloos schieldje te maken(regelrecht provocatie)
-Deze maand heeft de senaat het gebruik van kleine nucleaire wapens toegestaan(in feite hebben ze beslist dat deze wapen vallen onder normale taktische wapens) voor het penetreren van de ondergrondse bunkers waar nucleaire wapens zouden zitten.
-Als Frankrijk niet zou mee doen krijgen ze geen olie van Bush(heeft hij als dreiging gebruikt.
-Bush ging zich niets aantrekken en moeien in internationale aangelegenheden in zijn ambs termijn. (jammer genoeg niet uitgekomen)
-Het 2e ambstermijn is zijn enige doel! Ze Zijn nog niet vergeten dat papa zijn 2e termijn verloren heeft aan Clinton. De Golf oorlog was een succes voor de populariteit voor zijn pa... Als onze lieve Bush junior nu zou toe geven aan de internationale 'druk' zou hij er goed uitkomen. Hij zou zich dan goed geaard tonen en zou dan na de 6maand die de inspecteurs krijgen kunnen een VN resolutie kunnen bemachtigen en kunnen aanvallen in de herfst wat qua klimaat beter is. Dit zou hem ideaal uitkomen omdat hij dan dichter bij de verkiezingen zou aanvallen en dus populair zijn! (Een theo die ik persoonlijk achter sta, tenzij ik de inteligentie van Bush overschat (wat makkelijk is))
-De Amerikanen vertrouwen hun eigen president niet eens. De meederheid vertrouwd erop dat Powel deze situatie gaat redden.
-De olie vrijgaven van Amerika staat al een paar jaar stil!!! Amerika houd hun olie bij en zeer zelden laten ze dit met mondjesmaat vrij!!!!!
-De fondsen die Bush gekregen had voor zijn verkiezings campagne (miljoenen!!!!) komen van de olie bedrijven van Amerika! Dit geeft hem dus verplichtingen t.o.v. deze gulle donators.
-Niet echt nuttige informatie: Bush heeft gesnoven maar had ni geïnhaleert
Ik had ook een vraagje
Is Texaco gerelateert aan Bush?
Mijn conclusie;
Ik wou dat Bush gestikt was in dat koekje. Leve de pretzels!