mijn vraag:
als ik mij zelf kloon, heeft mijn 'kloon' dezelfde DNA, Vingerafdruk, mentaliteit,...
ik denk: "ieder mens is een uniek."
ik denk: "ieder mens is een uniek."
jeap, komt omdat je nooooooit 100% dezelfde levenservaringen kunt nabootsen, er zijn simpelweg veeeeeelste veel mogelijkheden. alleen lichaameliijk identiek dus, blijft leuk voor practical jokes
Dalton schreef:De omstandigheden in de baarmoeder zullen nooit gelijk zijn.
Er zijn honderden variaties te bedenken waardoor een cel net iets anders groeit.
Temperatuur, zwaartekracht, drukpunten, dieet van de moeder en ga zo maar door.
Daardoor zal de vingerafdruk of iris altijd net iets anders zijn.
emm, heb je in een grot geleefd ofzo dat is al gebeurt in 2000, terwijl ze in 2010 verwachte ermee klaar te zijn, in die tijd hebben ze al veel andere dieren in kaart gebracht. o.a de zeeëgel die genetisch maar liefst 70% overeenkomt met de mens!! zo zie je maaris het mogelijk om de menselijke DNA-patronen en weet ik nog allemaal, in kaart te brengen?
Het complete menselijk genoom is al enige jaren bekend (base-sequentie). Google even op "human genome project" en je zult meer dan genoeg info vindenis het mogelijk om de menselijke DNA-patronen en weet ik nog allemaal, in kaart te brengen?
emm, heb je in een grot geleefd ofzo dat is al gebeurt in 2000, terwijl ze in 2010 verwachte ermee klaar te zijn, in die tijd hebben ze al veel andere dieren in kaart gebracht. o.a de zeeëgel die genetisch maar liefst 70% overeenkomt met de mens!! zo zie je maaris het mogelijk om de menselijke DNA-patronen en weet ik nog allemaal, in kaart te brengen?