PdeJongh
Artikelen: 0

Gelezen topics blijven ongelezen

Hoewel de titel ver voor zich spreekt, zal ik even een korte toelichting geven.

Ik heb een topic gelezen, reageer er verders niet op en ga terug naar index. Nu blijft ie het aangegeven als ongelezen.

Met de link 'Markeer alle onderwerpen als gelezen', zijn ze wel gelezen. Althans... voor een halve minuut hooguit. Daarna geeft ie weer ongelezen aan.

Dit terwijl er niks is veranderd ofzo :)

Dit is bij meerdere topics zo, zeg maar ongeveer alles (uit m'n hoofd bijna alles)

Wordt ik gek, flipt mijn laptop of hebben meer mensen hier last van?
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
PdeJongh

Re: Gelezen topics blijven ongelezen

Vaag... Ik heb nu van alle forums in 1x alle onderwerpen als gelezen gemarkeerd en nu heb ik er voorlopig even geen last van.

Toch laat ik het bericht wel staan zodat iemand (ik denk aan admin, technici) er evt. even naar kunnen kijken, of evt. een antwoord op het probleem geven.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Aan de server en/of software is niets veranderd. Dergelijke problemen treden zo nu en dan wel eens op, en hebben vrijwel altijd te maken met cookies. Verwijder die eens allemaal (log opnieuw in) en probeer het nog eens. Dikke kans dat dat werkt...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
PdeJongh

Uitgelogd... ingelogd... En het werkt. Hartstikke bedankt :)

Edit: Ik moest net weer op 'Markeer alle onderwerpen' rechtsboven klikken, voordat deze als gelezen werd aangemerkt :)

Edit 2: Nu weer niet. Ik kijk het wel even aan, zal tussendoor wat uit- en inloggen, en indien het blijft, zal ik het wel even melden.
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Uitgelogd... ingelogd... En het werkt. Hartstikke bedankt :)
Maar zo te zien heb je nog steeds je cookies niet 't raam uit gegooid...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Ger

Ook digitale koekjes bederven af en toe... Je moet jezelf aanwennen ze eens in de zoveel tijd te verwijderen, dat voorkomt dit soort problemen. Als je niet weet hoe: Sluit je browser(s) af, klik met de rechtermuisknop op je IE icoontje op de desktop, en klik in het midden op de knop Cookies verwijderen...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
PdeJongh

Ik deed het eigenlijk nooit, maar sinds dit ongelooflijk irritante probleempje, zal ik er zeker op letten [rr]

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”