Dit heeft niets met F@H te maken. Ik raad je aan dit bestand op te zoeken in je computer en te parkeren in de prullenbak. Tevens opzoeken in msconfig (start, uitvoeren, msconfig, tabblad opstarten) en daar uitzetten (vinkje weghalen). Computer opnieuw opstarten en kijken of het niet alsnog opgestart wordt. Mocht dat toch het geval zijn, heb je waarschijnlijk crapware te pakken.Even melden dat een proces "amok load nurb.exe" bijna de volledige CPU van mijn pc opbruikt, en ik zeer traag aan het vouwen ben. ik maak me hierover trouwens zorgen, vermits ik via google geen informatie vind over deze file. Heeft deze toevallig iets met f@h te maken? (dus draait die bij jullie ook?)
Dit heeft niets met F@H te maken. Ik raad je aan dit bestand op te zoeken in je computer en te parkeren in de prullenbak. Tevens opzoeken in msconfig (start, uitvoeren, msconfig, tabblad opstarten) en daar uitzetten (vinkje weghalen). Computer opnieuw opstarten en kijken of het niet alsnog opgestart wordt. Mocht dat toch het geval zijn, heb je waarschijnlijk crapware te pakken.
vergat ik dit zoëven te vermelden:Ger schreef:Fijn! Houdt het bestand voorlopig in je prullenbak. Als je na een tijdje nog geen meldingen hebt gehad op je computer dat er een bestand mist, kun je het definitief verwijderen.
Ik vraag me trouwens af wat dat voor bestand is, ik heb er nog nooit van gehoord en google ook niet. Maar goed, als het maar opgelost is, da's het belangrijkste.
*verstrooid*Merci beschouw ik ook als bedankt (zoveel Frans kan ik dan nog wel...)
ja. Heb ondertussen ook gevonden dat er een exploit op mijn pc zat (java.byteverify). Deze is nu verwijderd en wordt niet meer teruggevonden door ez antivirus (AVG vond hem sowieso al niet). Die amok load nurb wordt steeds naar prefetch geschreven als ik hem gewoon verwijder. Vermits ik er niets over terugvind, zie ik niet goed wat de oplossing is. formatteren...Je zegt "te vroeg gejuicht". Dat klinkt niet hoopgevend. Betekent dat dat het weer actief is?
Tja, dat moet je ook melden Ger, anders weet niemand of het heeft gewerkt.Het probleem is al 2½ maand opgelost.