Hey,
Ik heb een .avi bestand en die wil ik graag op DVD zetten zodat ik hem morgen in een DVD-speler kan stoppen en de film op de tv kan zien. Heeft iemand enig idee hoe dit moet? Moet ik nog iets converteren?
Grtz
als je hem op high priority zet en je doet verder niets dan duurt het bij mij ongeveer 40 minutenDat is waar, maar dan moet je wel een goeie pc hebben, anders duurt het branden heel lang. Het converteren van avi(divx) naar dvd neemt nogal wat rekenwerk in beslag.
en hoe doe je dat??joeroe schreef:welk brandprogramma heb je?
Want bij nero bv kun je avi's tijdens het branden converteren naar dvd's
met welke kabels en poorten doe je dat? ik wil wel eens zo'n kabels kopen, maar ik denk dat er verschillende manieren zijn.Maar heb je niet een computer of laptop met TV-out, zodat je direct van je computer kunt kijken? Ik doe al sinds jaren niet meer aan DVD's en CD's, is mij te onhandig. Alles op een paar grote harddisks, muziek en films doe ik direct via de computer (aangesloten op TV en geluidsinstallatie).
Normaalgesproken heeft een videokaart voor de tv een video-compociet-uitgang, een zg cich- of tulp connector, meestal geel. Wanneer je zo"n SCART verloopblokje voor de TV hebt zit daar ook een gele ingang op voor de video en de audio van je PC gaat naar een mini-jack naar tulp op het SCART-blokje (Rood en Wit).met welke kabels en poorten doe je dat? ik wil wel eens zo'n kabels kopen, maar ik denk dat er verschillende manieren zijn.Rogier schreef:Maar heb je niet een computer of laptop met TV-out, zodat je direct van je computer kunt kijken? Ik doe al sinds jaren niet meer aan DVD's en CD's, is mij te onhandig. Alles op een paar grote harddisks, muziek en films doe ik direct via de computer (aangesloten op TV en geluidsinstallatie).
Die 700MB staat inderdaad nog in avi, en dat wordt dan via nero omgezet in dvd of sdvd, iets dat mijn programma beiden kan. Dan neemt het iets meer geheugen in beslag. Alleen bij sdvd neemt die 700MB dan 1400MB in beslag.kan het niet zijn dat die 700 mb van jou nog in avi staat? als die videobestanden omgezet worden naar een type die een dvdspeler kan lezen, neemt het (veel) meer geheugen in.