Hallo allemaal
Ik ben hier net nieuw op dit forum, en mijn intresse werd getrokken omdat er hier een aantal mensen zitten die meer weten over photoshop.
Zelf heb ik Adobe photo reader, Jasc paint shop pro 8, en picassa 2
Maar nu zijn er nog un aantal vragen die ik graag zou willen weten:)
Met welke paint shop (die ook makkelijk te begrijpen is) kan je plaatjes kruizen door elkaar? En dan bedoel ik op zon manier: dat als een vrouw een beker vasthoud in haar rechterhand, dat je die beker eraf kan halen, en haar (bijvoorbeeld) een gun kan geven in haar hand?
Een nog veel beter voorbeeld is bijvoorbeeld een meisje dat in het gras staat, dat je het gras kan verlagen of weg kan halen, en haar op un bal kan laten staan, maar zo (kunstig) dat die bal nog een beetje inzakt ook, (door het gewicht van het meisje) Welke Paintshop/photoshop is zo handig dat je het daar mee kan verichten???
Zelf heb ik dus de bovengenoemde programma's op me pc staan, maar daar begrijp ik niet veel van. Als het mogelijk is, om toch met (de bovengenoemde programma's) het resultaat te bereiken dat ik hebben wil, kan/wil iemand dan zo vriendelijk zijn mij te vertellen hoe ik dat moet doen?
Mocht er een andere paintschop voor nodig zijn, dan hoor ik dat graag, maar ik hoop wel dat men mij een paintshop adviseerd die gratis te downloaden valt.
Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen, dan ben ik gelijk uit de brand.
The gimp is iedergeval niks voor mij, veels te ingewikkeld, en die heb ik weer van me pc afgehaald.
En ik dacht us meer dan 10 gratis photoshops programma's te downloaden, maar die bleek ik na 14 dagen te moete betalen.
Dat waren programma's zoals:
Saintpaint 2
XnView
FaceFilter studeo
Shutterfly studio 2
Photoframe show
Photobie
Magicphoto
Photho clean express
Dit heb ik zon beetje gedownload, (op een website die beweerde dat het free software was) maar moest ik later gaan betalen.
Dus me enigste hoop is dat er hier nog iemand is die mij iets (goeds) kan adviseren.
Alsvast hartelijk bedankt!!
Groetjes McFlower