oktagon
Artikelen: 0

Notificatie na reactie

Ik reageer regelmatig op topics maar moet zelf uitvinden of daar een bericht op is,op diezelfde topic.

Voorgaande tijden las ik soms een bericht (melding) op Outlook Express,dat er was gereageerd op mijn reactie (bericht),maar nu niet meer;ik werk sind een half jaar met Internet Outlook van Windows en krijg ook geen mededeling dat er gereageerd is.

Begrijp ik het verkeerd en komt er alleen maar een melding als je zelf een topic heb gelanceerd en daar wordt door derden op gereageerd?
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Notificatie na reactie

Als je een topic aan het lezen bent staat er onderaan "abonneer op dit onderwerp" (wanneer je niet al geabonneerd bent). Als je daarop klikt wordt je op de hoogte gehouden van nieuwe reacties.

Deze optie kom je ook tegen als je op "nieuw onderwerp" of "nieuw antwoord" klikt. Onderaan staat daar een aankruisvakje "waarschuwen als er gereageerd is". Die zie je overigens ook onder het "Quick Reply"-stukje

In je profiel kan je aangeven of je dit vakje standaard aangevinkt wilt hebben of niet.

Vergeet overigens niet te controleren of je emailadres nog klopt en of de berichten van Wetenschapsforum niet in je spambox belanden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Ger

In je profiel heb je de optie

"Breng mij standaard op de hoogte van reacties:

Stuurt een e-mail als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst"

Heb je die aan staan?

Die stuurt een mailtje als er op een topic waarin je deelneemt (gestart of gereageerd maakt niet uit) gereageerd is door een andere gebruiker. Het zou kunnen dat dit mailtje als spam gezien wordt door je emailprogramma of provider. Kijk eens in je spambox of ongewenste post box.

Edit: Miels was me voor.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
oktagon

Ik sta standaard ingesteld in mijn profiel en antwoord is standaard aangevinkt,dus...
Ger

Dan denk ik dat het probleem óf bij je Internet Outlook (heb geen ervaring met dit programma-alleen van horen zeggen) óf bij je provider (zeelandnet?) ligt. Waarschijnlijk wordt de mail behandeld als spam.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Jan van de Velde
Moderator

Heeft oktagon goed begrepen dat hij zich topic voor topic moet abonneren via dat linkje helemaal linksonder onder elk topic???
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
PdeJongh

Heeft oktagon goed begrepen dat hij zich topic voor topic moet abonneren via dat linkje helemaal linksonder onder elk topic???
Dit hoeft niet. Bij je profiel kan je aangeven dat je bij elk topic waar je iets hebt gepost, een mailtje wilt krijgen zodra er een nieuwe reactie is :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”