Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Kleine Lettertjes

- ik kon als gast een bericht achterlaten (had niet in de gaten dat ik niet automatisch was ingelogd en heb toen de procedure maar afgemaakt)

- de oude versie kwam passend in beeld als ik mijn standaard geopende kolom "favorieten" er naast had staan, en paste zijn breedte tot op zekere hoogte aan aan de beschikbare ruimte op mijn scherm. . De nieuwe versie werkt met één vaste (volle) schermbreedte.

- ik probeerde de upload-knop onderaan het berichtvenster.
jupiter2
jupiter2 894 keer bekeken
het keuzevenster onder "beheer bijlagen" is onwerkbaar smal,

- de link in mijn handtekening is actief, is dat niet een beetje link?? Dat was in de oude versie bewust NIET zo meen ik.

als ik nog meer vind kom ik wel terug zeuren....... :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Jan van de Velde
Moderator

Re: Kleine Lettertjes

Ik wou na een bezoekje elders in mijn vorige bericht nog wat wijzigen, maar zie nou die wijzig-knop niet meer. :-(

-er staan veel emoticons dubbel in de lijst???

-waar staat eigenlijk de handleiding van al die knoppen??

- is de mogelijkheid voor al die lettertypenwel zo wijs(lees: rustig lezend)

zijn de lettertjes nou kleiner geworden, of is het omdat ik weer twee daagjes ouder ben?

PS: vond nu de wijzig knop wél :grin:
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Jan van de Velde
Moderator

En nou ben ik wéér die wijzigknop kwijt......- :) en nou weet ik zeker dat ik er niet overheen kijk.

spooky

overigens, ik vind de pagina's wel erg weinig topics bevatten. Met alle cursussen en sticky's erboven is pagina 1 huiswerk écht te kort in mijn ogen.

Pagina's langer, of microcursussen verhuizen, vind ik.
Jekke

als ik bij het toevoegen van een nieuw bericht op dat knopje voor lettertype een paar keer klik dan breidt het vak van het bericht onnodig uit naar rechts toe
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Jan van de Velde schreef:Ik wou na een bezoekje elders in mijn vorige bericht nog wat wijzigen, maar zie nou die wijzig-knop niet meer. :-(

-er staan veel emoticons dubbel in de lijst???

-waar staat eigenlijk de handleiding van al die knoppen??

- is de mogelijkheid voor al die lettertypenwel zo wijs(lees: rustig lezend)

zijn de lettertjes nou kleiner geworden, of is het omdat ik weer twee daagjes ouder ben?
De wijzig-knop staat er maar een paar minuten, vandaar.

Emoticons staan dubbel in de lijst omdat ze werken met verschillende codes. zowel : ) als : - ) resulteert in :) . Misschien vind je het pull-down menu met emoticons handiger.

En ja, het lettertype is kleiner geworden.

overigens, ik vind de pagina's wel erg weinig topics bevatten
Dat kan je volledig naar wens instellen: zie instellingen - forum instellingen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Rogier

- de link in mijn handtekening is actief, is dat niet een beetje link?? Dat was in de oude versie bewust NIET zo meen ik.
Ik heb de huidige signature-limitatie mod niet geinstalled, maar ik meen dat het vroeger zo was dat je wel naar dingen op wetenschapsforum.nl mocht linken (zoals de eiwitvouwerij), alleen niet naar externe URL's.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.
Jan van de Velde
Moderator

puntje 1:

Ik heb de huidige signature-limitatie mod niet geinstalled, maar ik meen dat het vroeger zo was dat je wel naar dingen op wetenschapsforum.nl mocht linken (zoals de eiwitvouwerij), alleen niet naar externe URL's.
Nee, die link staat al lang in mijn handtekening maar is nooit actief geweest.

puntje 2:

Ik vind de tekst sowieso al klein, maar in de quotes wel héél verschrikkelijk klein, en dat met blauw op een blauwige achtergrond wordt het er niet leesbaarder op.

Puntje 3:

ik zou wel graag de linkregel bovenaan
Wetenschapsforum > Algemeen > Over dit forum: Regels, nieuws en feedback > Site/software gerelateerd > Paar Opmerkinkjes

óók onderaan na het latste bericht hebben.

Dat voorkomt dat ik na lezen van het laatste bericht weer naar boven moet scrollen om ergens anders weer verder te kunnen.
Miels
Beheer

Jan van de Velde schreef:ik zou wel graag de linkregel bovenaan óók onderaan na het latste bericht hebben.

Dat voorkomt dat ik na lezen van het laatste bericht weer naar boven moet scrollen om ergens anders weer verder te kunnen.
Stond al op ons verlanglijstje (maar was elders in dit forum ook al genoemd). TiP: klip op "top", wat onder iedere avatar staat. Scheelt scrollen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Chip

Jan van de Velde schreef:puntje 1:

Nee, die link staat al lang in mijn handtekening maar is nooit actief geweest.

puntje 2:

Ik vind de tekst sowieso al klein, maar in de quotes wel héél verschrikkelijk klein, en dat met blauw op een blauwige achtergrond wordt het er niet leesbaarder op.

Puntje 3:

ik zou wel graag de linkregel bovenaan

óók onderaan na het latste bericht hebben.

Muah vind wel meevallen volgens mij heb je gewoon een bril nodig :)
Jan van de Velde
Moderator

Muah vind wel meevallen volgens mij heb je gewoon een bril nodig :)
Heb ik al, en een goeie ook gelukkig. :smile:
Ger

Jan, ik ga er even vanuit dat je in Internet Explorer 7 werkt? Daar kun je heel eenvoudig inzoomen door Ctrl ingedrukt te houden en dan met je muis omhoog te scrollen. Misschien dat dat uitkomst biedt?

Zelf vind ik de tekst namelijk wel prettig zo...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Jan van de Velde
Moderator

Ik werk inderdaad met IE en dat ctrl-scrollen werkt (dank voor de tip), alleen worden die microscopische lettertjes dan nóg kleiner, dus dat vind ik eigenlijk geen optie. .
Cycloon

Dan moet je de andere kant opscrollen hé :) Vooruit scrollen = kleiner, naar je toe scrollen = groter.
Miels
Beheer

De het lettertype van quotes is toch maar 1 puntje groter gezet, en bovendien zijn de letters wat donkerder gemaakt.
Jan van de Velde
Moderator

Ik meende al dat er ergens iets veranderd was, maar ik zit nou op een lokatie waar ik niet vaak ben met een heel ander type scherm, dus ik durfde geen vaste conclusie te trekken. Ik zl vanavond thuis nog wel eens kijken, maar in ieder geval bedankt namens mijn +1½

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”