PeterPan
Artikelen: 0

Eigen bericht wijzigen

Ik heb gisteravond iets gepost. Ik vind nu geen knop om het bericht te wijzigen en ook geen noodknop om het bericht dan maar te vernietigen.

Waar zit de deleteknop om dít bercht te vernietigen?
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Eigen bericht wijzigen

PeterPan schreef:Ik heb gisteravond iets gepost. Ik vind nu geen knop om het bericht te wijzigen en ook geen noodknop om het bericht dan maar te vernietigen.

Waar zit de deleteknop om dít bercht te vernietigen?
Het is niet de bedoeling dat je na verloop van tijd posts kan wijzigen, zo kan je heel een discussie in de war sturen. In phpBB bestond hiervoor een modificatie "Disable edit after reply", maar Invision heeft dat niet. Nu kunnen we alleen een tijd instellen dat je je post mag wijzigen. Die staat voor mensen met >25 posts op 5 minuten.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
PeterPan

Als ik een berichtje aanmaak en even later bedenk dat het in een verkeerd subforum staat, dan moet ik toch in staat kunnen zijn als er nog niet op gereageerd is om het bericht te vernietigen?

Dat kon altijd, nu blijkbaar niet meer.
TD

Invision heeft de optie om edits al dan niet toe te staan (per groep) en indien wel, om een tijdslimiet in te stellen. Dat editen enkel kan wanneer er nog geen reply is (en daarna niet meer), is geen standaardoptie en was dat in phpBB ook niet (dit was geïmplementeerd als een modificatie).

In het geval dat je beschrijft zou je met een PM aan een moderator je bericht kunnen laten verplaatsen, of eventueel verwijderen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
eendavid

ik zou het toch ook wel erg handig vinden moest dit terug, zoals voorheen, als een modificatie geïmplementeerd geraken.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”