Heezen
Artikelen: 0

Indicatie gebruikersniveau

Prachtig forum! Vooral de grafiekjes! :)

één opmerking:

Kan er beneden het aantal berichten een extra balkje komen met daarin ''wetenschapslevel'' ofzo..

bijv:

1Totale leek

2Onderbouw middelbare

3bovenbouw middelbare

4HBO

5Uni

6pHd

Zoiets, volgens mij is het idee wel duidelijk..
Procrastination is like masturbation; it's all fun and games till you realize you just **** urself..

Correct me if I'm wrong.
PdeJongh

Re: Indicatie gebruikersniveau

Heezen schreef:Kan er beneden het aantal berichten een extra balkje komen met daarin ''wetenschapslevel'' ofzo..

bijv:

1Totale leek

2Onderbouw middelbare

3bovenbouw middelbare

4HBO

5Uni

6pHd

Zoiets, volgens mij is het idee wel duidelijk..
Dat heeft chemieforum.nl ook :) Maar het kan denk ik geen kwaad... Het toont wel het niveau aan :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
DePurpereWolf

Voor mij maakt het niet uit of je nu dom of slim bent, als de vraag maar niet dom is.

En of je master student bent of wat dan ook is natuurlijk niet te checken.

Maar iedereen kan in zijn profile natuurlijk zetten wat zijn hoogstbehaalde diploma is. Ik zou zoiets liever in het profile zien dan op elke pagina.
Rov

Dan ga je teveel kijken naar het niveau in plaats van de post, terwijl dat er helemaal niet toe doet volgens mij.
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Heezen schreef:één opmerking:

Kan er beneden het aantal berichten een extra balkje komen met daarin ''wetenschapslevel'' ofzo..

Maar iedereen kan in zijn profile natuurlijk zetten wat zijn hoogstbehaalde diploma is. Ik zou zoiets liever in het profile zien dan op elke pagina.
En aldus geschiedde! Zie Je profielpagina
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”