PeterPan
Artikelen: 0

Onderwerptitel

Dat ik de site wat moeilijker hanteerbaar vind dan de vorige versie

is niet het gevolg van subrubrieken, maar wordt naar mijn gevoel veroorzaakt door de onderwerp titels.

Die zijn te vaag, waardoor je je ogen voortdurend moet scherp stellen. Iets donkerder blauw of iets dikkere letter zou enorm schelen.
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Onderwerptitel

Nu heb je het denk ik over de onderwerptitels wanneer je naar alle berichten in een (sub-)forum kijkt, neem ik aan. Ik zal binnenkort eens wat gaan experimenteren.

Overigens ga ik dan gelijk kijken hoe het wordt als de letters boven een thread 1 puntje groter worden. Ze zijn wel prima leesbaar nu, maar vallen toch weinig op.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer

Zo beter?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
PeterPan

Dat ziet er beter uit. Nu weet ik echter niet of dat komt door een verandering, of doordat de zon weg is :neutral:
Cycloon

Ik vind het eigelijk ook wel beter zo :)
TD

Het is duidelijker, maar volgens mij kan iets donkerder (meer contrast) geen kwaad.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Miels
Beheer

Toen we ernaar zaten te kijken viel nog iets op: wanneer je naar de lijst van onderwerpen kijkt was de achtergrondkleur van de linker kant van de tabel donkerder dan de rechterkant. Dat hebben we omgedraaid, zodat het contrast nu wederom groter is...

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”