PdeJongh
Artikelen: 0

Sup- En Subcript

Wat kan ik zeggen... Deze werken gewoon niet: <sup>test</sup> en <sub>test</sub>
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
bram2

Re: Sup- En Subcript

testtest

testtest

Code: Selecteer alles

test[sub]test[/sub]

test[sup]test[/sup]
PdeJongh

Sinds wanneer is dat met [ en ] haken ipv < en > haken :) ??:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
TD

De haakjes < en > zijn voor html-tags, dat mag/kan je in posts niet gebruiken.

Wat wel kan, is BB Code, met die tags voor sub- en supscript tussen rechte haken.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
PdeJongh

TD schreef:De haakjes < en > zijn voor html-tags, dat mag/kan je in posts niet gebruiken.

Wat wel kan, is BB Code, met die tags voor sub- en supscript tussen rechte haken.
Ja oke, maar voor Invision was dat een optie die wél met HTML moest gebeuren. Maar goed. Alle oude berichten zullen nu niet de opmaak krijg, maar zolang de bedoeling duidelijk is, vind ik het prima :-)
TD

Het is een beetje verwarrend om 'sommige' html-tags toe te laten en andere niet.

Vermits je met html de forum lay-out wel eens zou kunnen verstoren, staat dat uit.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Jan van de Velde
Moderator

Het vierde knopje linksboven het veld waar je je berichttypt (naars vet, cursief en onderstreept) geeft je de keus uit sup, superscipt of zelfs doorgestreept.

@technici: als die pijlhaken niet meer werken moeten die codes ook nog uit de speciale-tekens link verwijderd worden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”