Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Links Naar Moderatoren

Het lijkt me wel nuttig bovenaan elke forum-indexpagina links te krijgen naar de betrokken moderator(en)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Links Naar Moderatoren

Grappig, ik dacht gisteren hetzelfde. Daarbij rees echter bij mij de vraag: wat is nou een mooie plek daarvoor? Daarop kon ik mezelf eigenlijk geen goed antwoord geven, waarop mijn conclusie was dat een vermelding op de homepage eigenlijk wel al voldoende is.... Maar ik ben wel benieuwd: wat vind je daar de meerwaarde van, en hoe zou je dat concreet voor je zien?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Re: Links Naar Moderatoren

Voorheen stonden de moderatorlinks op de hoofdindexpagina naast de titel van hun eigen forum. Dat is nu weer zo, maar nu valt het minder op. (klein en lichtgrijs)

Het kan zijn dat ik dolende ben hoor, maar ik meen dat ik voorheen, bovenaan op de indexpagina van elk forum, ook direct naar het profiel (en dus een PB-link) van de betrokken moderator(en) kon klikken.

Ik flits hier nogal wat rond in diverse fora en kom nogal eens wat missertjes van gebruikers tegen, die echter niet zo ernstig zijn dat er naar de "rapporteer wangedrag" knop geklikt hoeft te worden. Vaak komt dat neer op een "verhuisberichtje" of een "heads-up" naar de betreffende moderator, en dat is een simpel pb-tje met als tietel "verhuisbericht" en als inhoud de link van het betreffende bericht. Werkt in de praktijk vaak vlot, vraag maar aan de moderatorenclub.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”