RIJSWIJK - De Amerikaanse vlag die in 1969 op de maan is gezet, staat niet meer overeind. Die onthulling heeft oud-astronaut Buzz Aldrin tijdens een lezing op de TU in Delft gedaan.
Lees meer... Nu.nl
Moderators: jkien, Michel Uphoff
Gingen ook niet éven terug om hem recht te zetten heMaja, das best lullig.
Inderdaad. We kunnen toch ook al maanwagens omtoveren in een bar (Heikeken)Grijpertjes doen wonderen![]()
Amerikanen zijn overal trots op zolang het maar van hunzelf isDat is best lullig voor ze.. Ik las ook al in het Parool dat hij zei: "Ik vertel dit niet in Amerika want zij kunnen de schok niet aan, ze zijn te trots op hun amerikaanse vlag op de maan
![]()
Haha, inderdaad. Nederland kan niet zeggen dat wij er een vlag hebben (of vergis ik me nu?)Ach, je kan nog altijd zeggen "De vlag mag dan misschien liggen, maar is wél op de maan!"Alwayse look at the bright side of life
![]()
Ja inderdaadAmerikanen zijn overal trots op zolang het maar van hunzelf is
Volgens mij was dat het. Ik weet zeker dat ik het ergens heb gelezen kort geleden, ik kan het echter met geen mogelijkheid meer terugvinden. Volgens mij lees ik teveel...Of wellicht direct al? door het lanceren voor de terugvlucht?
regel 1 van nieuwsbericht..Volgens mij was dat het. Ik weet zeker dat ik het ergens heb gelezen kort geleden, ik kan het echter met geen mogelijkheid meer terugvinden. Volgens mij lees ik teveel...