Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Afbeeldingen

de snelle link naar imageshack ben ik kwijt

een vlotte knop om een url tusen img-tags te zetten vind ik nergens (handmatig die codes typen werkt overigens)

ik vind wel zoiets als bijlagen invoegen, maar hoe dat netjes werkt en wat dat voor consequenties (server-ruimte of zo) heeft weet ik niet.

tenslotte boven mijn berichtvenster zit er nog een knopje "voeg afbeelding in", maar dan schudt mijn scherm eventjes en dat was het dan, ik zie niks nuttigs gebeuren.

Kortom, ik ben er nog niet uit hoe ik nou het makkelijkst plaatjes invoeg. Wie helpt me uit de brand?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Afbeeldingen

Als je in de volledige editor bezig bent zie je bovenaan dit knopje: Afbeelding (onder "Grootte"). Daarmee kan je in ieder geval makkelijk de [ img]-tags neerzetten.

Maak je verder maar geen zorgen om de serverruimte: je ziet zelf in het uploadvenster hoeveel uploadruimte er nog voor jou beschikbaar is. Je kan overigens natuurlijk ook altijd zelf een account op ImageShack aanmaken. Als je het adres dat je dan krijgt in je favorieten zet kan je ook altijd gemakkelijk iets daar naartoe uploaden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Re: Afbeeldingen

Imageshack weet ik wel te vinden, dat hele idee voor die link die in het oude forum zat komt nota bene hoofdzakelijk vanwege mijn gezeur. :wink:

Dat knopje was wat ik bedoelde met "ik zie mijn scherm schudden en verder niks". Inmiddels zie ik dat er een pop-up wordt geblokkeerd met een venster om een afbeeldingen-url naartoe te kopiëren. Ook weer duidelijk dus.

Maar als ik het goed begrijp kan ik vanaf heden plaatjes van mijn eigen computer het beste uploaden naar die bijlagen, waarna het dan in thumbnail in het bericht komt te staan.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”