Bert F
Artikelen: 0

Weinig In Beeld Bij "nieuw Antwoord"

Ik weet niet of er al een apart topic bestaat met kinderziektes van ons nieuw software pakket daarom even hier.

Twee problemen:

als ik een reactie wil posten dan verschijnt er altijd zoiets:
proo
proo 942 keer bekeken
ik kan wel nog via de tag snel reageren, posten.

twee ik ontvang niet meer standaard een e-mail indien er een reply is op een topic, ik word dus blijkbaar niet meer automatisch geabonneerd op topics waar ik iets gepost heb.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Groeten.
TD

Re: Weinig In Beeld Bij "nieuw Antwoord"

Ik zie niet direct wat dit veroorzaakt.

Er is een apart forum, ik zal het even verplaatsen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Bart

Heb je javascript aan staan in je browser?

Zo nee, zet hem dan aan.

Anders: wat voor besturingssysteem / browser (inclusief versie informatie) gebruik je?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Bert F

ik weet niet hoe ik aan java script kom, dus ook niet of het al dan niet aanstaat.

Computer best. xp microsoft internet explorer versie 6.0.

Hoe zit het met de notificatie? Groeten.
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Er is geen apart topic, maar een heel subforum voor problemen met de software :)

Verder: lees aub de melding bovenaan. Daarin staat dat het de bedoeling is dat je iedere vraag een eigen topic geeft. Zo zijn problemen ook eenduidig te benoemen en is vanaf de forumview duidelijk wat er bedoeld wordt. "Probleempjes met Invision" is immers geen dekkende omschrijving voor je problemen.

in dit geval heb ik je topic hernoemd naar je eerste probleem, ook omdat het tweede al elders wordt besproken. Zie "Notificatie via email na reactie" in dit forum.

De afbeelding die je stuurt is alles wat er dan in het scherm van Internet Explorer verschijnt?

Gebruik je software die je beschermt tegen scripts of andere dingen? Als iets niet naar behoren werkt, zet dan altijd (heel tijdelijk) je virusscanner en firewall uit, en test het dan nog eens. Als alles dan werkt ligt het in ieder geval aan 1 van die 2.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Bert F

Er is geen apart topic, maar een heel subforum voor problemen met de software

Verder: lees aub de melding bovenaan. Daarin staat dat het de bedoeling is dat je iedere vraag een eigen topic geeft. Zo zijn problemen ook eenduidig te benoemen en is vanaf de forumview duidelijk wat er bedoeld wordt. "Probleempjes met Invision" is immers geen dekkende omschrijving voor je problemen.

ik weet het maar ik zal nog wat moeten wennen aan deze nieuwe software.

Kijken waar alles zowat staat en zo, verder dacht ik dat er mss wel zo'n topic moest bestaan zoals problemen met latex waarin men alle mogelijke (verschillende) problemen over een zeker onderwerp behandeld.

Maar concreet nu ik kan op dit moment wel reageren via de uitgebreide tag op dit onderwerp maar niet om niet op het onderwerp: oplossen van golfbetrekking?? ik heb dan nog wat geprobeerd bij andere en het blijkt overal te werken net die ene niet.

Op zich dus niet een groot probleem en dus bij dezen eigenlijk opgelost, maar mss voor jullie toch interessant om te weten.

Mijn virus scanner en fireware heb ik eens ooit toevallig weg gesmeten en nooit meer terug opgezet dus die kan ik moeilijk uit zetten.

Groeten.
Miels
Beheer

Maar concreet nu ik kan op dit moment wel reageren via de uitgebreide tag op dit onderwerp maar niet om niet op het onderwerp: oplossen van golfbetrekking?? ik heb dan nog wat geprobeerd bij andere en het blijkt overal te werken net die ene niet.
Mooi dat hij het verder wel doet. Maar welk topic bedoel je precies? Rechts boven iedere post staat een nummer (#4) bijvoorbeeld. Als je daarop klikt zie je een link. Zou je die link van het topic dat je bedoelt even willen posten?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer

Bedankt voor de link.

En op die pagina krijg je dus de getoonde afbeelding als je op de knop Afbeelding drukt? Hier doet hij het wel gewoon (maar het blijft een interessant verschijnsel)
Bert F

idd zowel die tag rechts onder als boven het topic. (met dus dezelfde functie, die jij hier aanhaald)

Mss dat hij dit doet voor alle topic waar ik een antwoord op wil posten plus die ik opgestart heb. Kan met andere woorden wel eens op onderzoek uitgaan, indien gewenst maar dan ga ik waarschijnelijk een hoop brol topic moet maken.
Miels
Beheer

Op onderzoek uitgaan hoeft ook weer niet, aangezien het kennelijk niet vaak voorkomt. Mocht je er nog een keer tegenaan lopen, meld het dan maar. Wellicht dat we dan overeenkomsten kunnen ontdekken.
Ger

Verdomd, ik krijg hier (werk) precies hetzelfde! Ik zal vanuit thuis ook eens kijken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Bert F

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?s...st&p=292384 hier weer van dat. Volgens mij doet hij het enkel zo als ik een berichtje post in het wiskunde forum en er dan nadien terug op wil reageren.
Ger

Denk dat het toch iets anders is, Bert. Zoals gezegd heb ik het probleem wel op het werk, maar niet thuis. Op het werk draaien we in een Citrix-omgeving (zeg maar beveiligd persoonlijk extern bureaublad) met IE 6. Thuis heb ik het met IE 7 en FF 2.0.0.2 geprobeerd en geen centje pijn, bij beide topics niet. Je kunt eens proberen Firefox te installeren, of IE 6 updaten naar IE 7. Ik heb zo het vermoeden dat het probleem dan opgelost is.

Geen nette oplossing, maar het geeft je tenminste wel de mogelijkheid te reageren. Waar het probleem precies ligt blijft echter nog een raadsel.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Bert F

Heb dat thuis eens geprobeerd en dan blijkt het wel te werken. Bedankt.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”