die verdr. Italianen zijn ons dan toch weer voorbijgeschoven... [rr]556 THG Italia Folding@Home Team
557 Folding to Defeat ALS
558 Wetenschapsforum
Moderator: Jan van de Velde
die verdr. Italianen zijn ons dan toch weer voorbijgeschoven... [rr]556 THG Italia Folding@Home Team
557 Folding to Defeat ALS
558 Wetenschapsforum
Dat is rot... Dat van die extra grote WU's wist ik, maar die lever ik zeker niet op tijd in. Dan moet ie waarschijnlijk veel meer uurtjes draaien dan dat ie doet. Aangezien ik ook nog geeneen WU van 50.000 frames op tijd heb ingeleverd... Daarom wilde ik WU's van 5.000 frames. Die lever ik wel op tijd in. (Wat zou daar de verklaring van zijn? )Nope. [rr] Je hebt alleen de optie om extra grote toe te laten, maar that's it. Die leveren ook wel verdraaid veel punten op trouwens, mits je ze op tijd inlevert.
Dit klopt niet, tenzij je je bonus-wu's met extrem korte deadlines krijgt toegeschoven. Dat aantal frames zegt ook weinig. In principe moet je computer ongeacht het soort eiwit (afgezien van met bonussen besmeerde eiwitten) bij min of meer gelijkmatig gebruik (elke dag ongeveer evenveel uren ongeveer even zwaar belast) ook ongeveer evenveel punten per dag bij elkaar kunnen vouwen. Heb je al eens een heftige WU dan krijg je daarvoor navenant meer punten en een navenant ruimere deadline. Er staat hier bij mij thuis een 1,2 MHz een uur of 4-6 per dag te draaien en die heeft nog geen deadline gemist.Dat is rot... Dat van die extra grote WU's wist ik, maar die lever ik zeker niet op tijd in. Dan moet ie waarschijnlijk veel meer uurtjes draaien dan dat ie doet. Aangezien ik ook nog geeneen WU van 50.000 frames op tijd heb ingeleverd... Daarom wilde ik WU's van 5.000 frames. Die lever ik wel op tijd in. (Wat zou daar de verklaring van zijn? )
Heeft die pc wel genoeg capaciteit om een WU te downloaden?Er staat hier bij mij thuis een 1,2 MHz een uur of 4-6 per dag te draaien en die heeft nog geen deadline gemist.