Na ff gespit te hebben in de meest logische opties heb ik het gevonden. Standaard staat je overdrive uit.
Hier kun je het vinden:
Ga bij Beeldscherm (te vinden in het configuratiescherm of rechtermuisknop op je bureaublad en dan eigenschappen) naar het tabblad instellingen. Klik hier rechtsonderin op geavanceerd. Dan verschijnt er een nieuw schermpje met een aantal tabbladen waarvan 1 tabblad je Catalyst ® Control Center of iets dergelijks is, deze moet je hebben. Op dit tabblad kun je maar 1 ding doen en dat is op een button klikken waarop staat... jawel, ATI Catalyst ® Control Center. Wanneer je dit voor het eerst doet krijg je de vraag of je de basis functies wil, of dat je geavanceerde instellingen wil. Ik heb zelf voor de geavanceerde gekozen en weet dus niet of je de ATI Overdrive functie ook in de basis instellingen terug kan vinden.
Goed vanaf daar wijst het denk ik vanzelf
(aangezien het toch al standaard uit staat).
[edit]
ik merk wel dat je niet EN de GPU versie kan laten draaien EN de CPU versie. Hebben anderen hier ook last van??? Of heeft iemand hier een oplossing voor?
[/edit]
Nou, ik mag mijn vorige bericht nu al niet meer wijzigen
Enniejweej, ik heb gemerkt dat je niet EN je CPU versie van het programma kan laten draaien EN tegelijkertijd op dezelfde pc ook je GPU versie van het programma kan laten draaien.
Verder zal ik nu waarschijnlijk moeten wachten totdat mijn CPU versie zijn huidige taak afheeft voordat ik mijn GPU versie kan aanzetten, anders is al het werk tot nu toe voor niets geweest.