Oftewel... stemmen!Dat is de "rating" oftewel waardering die je nieuwsberichten kunt geven. Zo hebben onze nieuwsposters ook wat inzicht in hoe welk nieuws gewaardeerd wordt.
Miels schreef:Dat is de "rating" oftewel waardering die je nieuwsberichten kunt geven. Zo hebben onze nieuwsposters ook wat inzicht in hoe welk nieuws gewaardeerd wordt.
Alleen "ervaren gebruikers" kunnen hun waardering doorgeven. Je doet dat rechts boven, vlak onder het knopje "nieuw antwoord" als je het bericht aan het lezen bent.
Het was mijn bedoeling om crewlid 2 gebruikersgroepen toe te kennen: 1 als "gewone" gebruiker (met de niveaus "nieuw", "gebruiker" en "ervaren") EN een groep ivm de functie (zoals technici). Daarbij zouden de "meest positieve" rechten moeten gelden, in dit geval dus dat je als "ervaren" mag stemmen. Er is echter kennelijk toch iets niet goed, ik zal er binnenkort naar kijken.Ik kan niet stemmen, ik dacht eerst dat dit alleen voor de nieuwsposters zelf was
Nu wel weer.voor mij werkt het blijkbaar niet.
We zijn nog een beetje aan het experimenteren met waar die functionaliteit handig is. Ik begin steeds meer tot de conclusie te komen dat dat eigenlijk met name/alleen het nieuwsforum is. Verder kan ik zo geen handige toepassing bedenken. Er zijn inderdaad nog meer fora waar het aan staat, maar die ga ik binnenkort maar uit zetten denk ik.Ik zie nu inderdaad een keuzeknop "rang" bij elk topic. Echter, niet alleen in dat nieuwsforum, ook hier, in het "over dit forum"-forum, en bij de faq's en handleidingen (microcursussen). Geen idee of dat alemaal de bedoeling c.q. zo zinvol is.
Het is zoals Jan het zegt. Heel de reden dat wij kunnen stemmen is zodat jij kan zien welke onderwerpen in de smaak vallen en zodoende weet welke onderwerpen jij extra veel kan zoeken/plaatsen.Bij mij werkt het ook niet. Ik kan ook niet stemmen
Ondanks het commentaar hierboven heb ik het toch maar even aangepast. Iedereen met >250 berichten moet gewoon kunnen stemmen!Bij mij werkt het ook niet. Ik kan ook niet stemmen