We kennen allemaal het probleem dat meerdere opeenvolgende spaties uiteindelijk in de geplaatste reactie nog maar één spatie is, waardoor van een simpel tabelletje niet veel terecht komt zonder moeilijkdoenerij met LaTex.
Als in het kleurenpalet van het "nieuw antwoord"-scherm een blauwtint opgenomen zou worden die exact gelijk is aan de achtergrondkleur van de geplaatste reactie dan kan in plaats van een reeks spaties een reeks willekeurige tekens gebruikt worden die dan met die kleur 'onzichtbaar' gemaakt kunnen worden en zodoende bruikbaar zijn om een simpele tabel te maken.
Probleem is dan wel weer dat het "voorbeeld bericht"-scherm niet alleen een andere breedte (zie mijn vorige verzoek) maar ook weer een andere (donkerdere) achtergrondkleur heeft dan het forum. En dat bovendien een "quote" weer een andere voorgrond/achtergrond kleurencombinatie heeft. Dit forum gebruikt een onvoorstelbaar aantal blauwtinten. Maar daar kan ik mee leven zolang ik maar weet dat de geplaatste reactie toch goed is.
Kan alvast de forumachtergrondkleur toegevoegd worden aan het kleurenpalet, eventueel als vervanger van een bestaande kleur?