Het zal weer onaarden in een haasje-over "gevecht" hoor Jan. Je hebt zwaar kunnen uitlopen omdat mijn beste vouwer (mijn laptop) zware problemen had met zijn ventilator en veel te warm werd. Ik heb een paar weken geleden zijn ventilator eens mooi uitgekuist, en sindsdien veel minder problemen. Hoewel, nu het weer warmer word er soms toch weer problemen opduiken. zeker als f@h aanstaat. Daarbij kan ik ook rekeken op de pc van mijn vriendin die ook mooi wat WU's aflevert. Maar het zijn nu examens, en dan staat mijn laptop zowiezo veel aan, omdat we veel moeten werken op de site van de unief. Maar in de vakantie zal die laptop veel minder aanstaan, deels door de warmte, en deels door dat ik ook op reis ga zonder laptop, dus dan zullen we waarschijnlijk weer haasje over doen.Och, Made in Flanders zal me eerst voorbij gaan. Daarmee heb ik al eens een haasje-over"gevecht" gevoerd, de laatste maanden dan continu beetje bij beetje op hem uitgelopen, en nu de laatste twee weken is die met een adembenemende inhaalslag bezig. Het moment dat ik mijn 9e plaats kwijtraak is écht zeer nabij.
Maar ik heb een vraag. Mijn kleine broer heeft hem een nieuwe computer aangeschaft, ook met duo core. Hij is veel sterker dan mijn laptop, maar het probleem is dat hij toch dubbel zo traag vouwt omdat als gij niet gebruikt word dat hij zichzelf terug klokt. Is er iets dat ik daar tegen kan doen?