bij "Total Credit" staat er 11 302,22 maar wanneer ik naar de scores kijk van alle leden.
- Invictus: 18 546
- DePurpereWolf: 6704
- Kasper: 3452
- ZVdP: 746
- Osman: 637
- Ruben: 576
Ik heb het even nagekeken en op www.boincstats.com staat er hetzelfde aantal credits namelijk 11 302.Je kunt ook kijken of het wel of niet zou kloppen onder www.boincstats.com, zoek dan aan de linkse kant met term 'wetenschapsforum' onder teams. Ik kan die website niet openen omdat het geblokeerd word. De boincstats is wat uitgebreider.
Oké, ik begrijp het.DePurpereWolf schreef:Okee, even een snel antwoord, Invictus, of Joost, heeft een project lopen bij Rosetta@home, voor ~5000 punten die niet aan wetenschapsforum is gekoppeld. Ook heeft hij volgens mij een naamswisseling gedaan ofzo, want het blijkt een en dezelfde te zijn. Dat kan voor wat mistellen hebben gezorgd.
Je kan dus als gebruiker per project kiezen welk team je mee samen wil rekenen. Ook blijven volgens mij altijd de rekenpunten bij de gebruiker. Dus stel nou dat jij na 4 maanden naar een ander team wil, dan verhuis je gewoon, en verhuizen alle punten ook met je mee. Dus een team kan ook rekenpunten kwijt raken.
Verder combineerd boincstats meer projecten dan stats.kwsn.net, de 'Combined Stats' houdt dus rekening met meer projecten voor boincstats.
Dat is wel serieus lang pi.gif .Ik ben met mijn lappie (die niet snel is) met een project bezig van climateprediction.net, die nog 8000 uur voor de boeg heeft, hij is nou bij 0.5%. Dat is een vol jaar. Gelukkig is de deadline ook pas ergens in 2008.
Hij is precies wel al een lange tijd niet meer actief, zijn average credit staat namelijk op 0.DePurpereWolf schreef:Das een lang verhaal, ik weet niet of ik daar zo vrij in kan zijn om hem te ontmaskeren, maar ik meen dat hij hier wel eens op het forum komt.
(lekker geheimzinnig he)
Wat denk je van Invicticus? pi.gifwie is invictus in onze team ?
Ik heb nog nooit een post gezien van invictus en daarom dacht ik dat hij op BOINC onder een andere naam werkte,nu zie ik in zijn profiel dat hij zich vooral laat zien in topics waar ik nooit kom.Wat denk je van Invicticus? pi.gif
Het zou wel leuk zijn, hij heeft vroeger al een hele hoop samengevouwen !!Dat doe maar, want ik heb alleen maar een vermoeden wie het is. Ik zal kijken of ik hem eens kan porren zijn Boinc weer te laten lopen.