Moderator: ArcherBarry
Of intraveneus toedienen van de thc. Lijken mij weinig schadelijke effecten aan verbonden als je juist doseert, proper materiaal gebruikt en ervaring hebt met spuiten geven. Als je nog nooit een spuit gaf zou ik er echter niet aan beginnen. Of misschien een zetpil, even goed snelle opname in het bloed, geen gevolgen voor de longen en misschien minder gevaarlijk dan spuiten. Of een soort bad nemen in Thc, zoals met etherische oliën, ook opname door de huid, maar dan zal je wel veel thc nodig hebben vrees ik
Om de THC op te laten lossen dient er olie en/of alcohol aan het water toegevoegd te worden.Het zou kunnen, al is het in de praktijk lastig lipofiele goedjes als THC op zo'n manier in water op te lossen dat ze een beetje in oplossing blijven en op die manier nog tamelijk snel opgenomen worden. Zelfs al is de oplosbaarheid op papier groot genoeg, dan nog is het soms lastiger dan je denkt dat voor elkaar te krijgen.
En? Dat is alcohol ook. Ook overvloedig melk drinken kan je lever aantasten. Zelfs bepaalde medicijnen zijn slecht voor je lever (cannabis wordt ook als medicijn voorgeschreven, maar ook andere medicijnen zijn slecht voor je lever). Je zegt dat dit op lange termijn is, wat is dat dan? Na 40 jaar 3 joints per week of zo?Een Amerikaans onderzoek heeft uitgewezen dat de werkzame stof TETRA HYDRO CANNABIONOL of THC op langere termijn schadelijk is voor de LEVER.
Lichamelijk zeker; iemand bij mij in de buurt heeft er epileptische aanvallen aan over gehouden. Of dit niet was gebeurd als hij de cannabis oraal gebruikte, weet ik niet.Ook kunnen Geestesziekten ontstaan (Zoals bv. Schizzofreenie en Cronische depressie en agressieviteit)
Weet ik ook nog zo niet.Er bestaat geen VEILIGE manier om Cannabis toe te dienen!!!