oktagon
Artikelen: 0

Reacties op topics met "voorbeeld"

Als ik een reactie opstel nav. een topic,kan ik een opdracht geven om een "proef"(voorbeeld) te zien,voordat ik die(dat) lanceer op het forum.

De laatste malen probeerde ik LATEX uit maar krijg de resultaten niet te zien in dat voorbeeld,maar pas in het gelanceerde bericht.

Ik constateerde dat probleem,dat iemand had bij een reactie,waardoor er wrs. een foute invoering van zijn LATEX-vermelding in het def.bericht verscheen;als hij/zij dat had kunnen corrigeren bij het bekijken van het voorbeeld,was hij/zij geattendeerd op zijn/haar fout en had dat kunnen corrigeren.

De lust om zijn/haar bericht te corrigeren zal ontbroken zijn! :D

Bestaat er dus bij de wijzen (deskundigen!) van dit forum de kennis om beide -dus voorbeeld en uitgebracht bericht -programmatisch voor 100% gelijkluidend te maken? :D
Rogier

Re: Reacties op topics met "voorbeeld"

Als ik het goed begrijp: in een bericht waarin latex gebruikt werd kreeg je de formule niet in het voorbeeld te zien, maar wel in het uiteindelijke bericht nadat het daadwerkelijk geplaatst was?

Kun je dat in dit topic nog eens proberen? (En als je het kunt reproduceren, verander dan vooral niets aan de latex formule waarmee het probleem optrad)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.
oktagon

\(\alpha\)

\(\alpha[tex], dus alleen dit laatste krijg ik in mijn voorbeeld en de alpha zelf in het def.bericht; ik zette met opzet de bijbehorende slash niet hierbij,anders komt ook bij mijn verhaal de alpha bij de laatste uitleg tevoorschijn!\)
Rogier

[quote='oktagon' post='369583' date='28 November 2007, 09:35']
\(\alpha\)
\(\alpha[\tex][/quote]

Deze post lijkt in orde (laatste tag is expres foutief met \ afgesloten in plaats van / neem ik aan).

Kreeg je in je preview nou niet het alpha-plaatje te zien maar twee keer die tex code?

(edit) oh wacht, je hebt nog iets ge-edit terwijl ik al zat te antwoorden :D

Welke browser heb je?\)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.
oktagon

Volgens mij is dat van Windows XP met een Kaspersky 7.0 virusvanger en Windows-firewall en Registry-mechanic-control.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”