Ik ben een jongen en ben bang dat ik 1 of andere mysterieuze ziekte heb. Dat ik niet aankom van calorieen maar
van het geen ik eet het zogenaamde gewicht. Ik weeg me bv 's morgens en weeg 40 kg ik eet doorheen de dag bv:
- ontbijt : glaasje fruitsap (100cl)
2 boterhammen
ik weeg nu 40.2 en ga 1 maal pipi doen 100 g ervan.
- middagmaal : glas water
100 g vlees met 100 g aardappelen en 100 groenten
nu weeg ik 40.4 - pipi is weer 100 g ervan.
avondmaal : - drinken
- 2 boterhammen
nu weeg ik 40.5 ik kan dit perfect weten zonder op de weegschaal te staan. als ik bv een appel eet is dat 200 g bij op de weegschaal , een koekje 100 g ,... Zo at ik afgelopen dag bv 1 aan eten -300 g urine woog ik 'savonds 700. g meer dan 's morgen en de volgende dag was ik 400 g bijgekomen. en de daaropvolgende dag 200 g.,.. Nu ben ik bang dat ik niet veel mag eten in gewicht omdat mijn lichaam al het gewicht vasthoudt ik geef niets van vocht af zo ben ik op 2 dagen tijd 600 g aangekomen ondanks dat ik niet veel calorieen heb gegeten. IK heb ook geen ontlasting de enige manier dat mijn lichaam gewicht afgeeft is door pipi kan dit? het is toch niet normaal dat ik perfect mijn gewicht kan voorspellen aan de eind van de dag door gewoon het gewicht van mijn eten op te tellen min mijn urine? Het lijkt lik dat mijn lichaam het gewicht van het eten niet wegwerkt?
Nu is mijn vraag kan dit ? Want wat ik ook eet een appel of een Zak frieten die beiden 200 g wegen ik kom evenveel aan ondanks dat er in die frieten veel meer calorieen zitten dan in die appel.