Het
BOINC-team van
Wetenschapsforum is echt
losgebarsten !!
Deze datum mogen we toch wel ergens opnemen op de tijdlijn van het BOINC gebeuren hier op wetenschapsforum.
Vandaag hebben zich 2 nieuwe leden aangekondigd. Eén ervan had een beetje pech met een eerste grote taak maar dat maakt niks uit, ik heb het volste vertrouwen dat het gaat goedkomen. Het andere nieuwe lid komt ons helpen met een Quad core processor.
Ik weet nog niet van wie de punten juist allemaal komen omdat de statistieken niet niet volledig vernieuwd zijn (gebeurd pas vanavond).
Wat ik wel al weet is dat we vandaag heel vlot over de kaap van 3000 credits per dag zijn gegaan. Het is bijna 16u00 en we staan mooi op
3464.16 credits (Boinc stats). Dit is echt een monsterscore, ik heb eens gekeken en normaal hebben de folders ook zo'n score per dag.
Het vorige record van vorige week was 2776 credits dus dat hebben we in stijl verbroken. Ons creditgemiddelde op een dag is normaal tussen 1000 en 1500 punten, ik denk (hoop) dat dit in de nabije toekomst kan opgetrokken worden
.
Onze grote concurent in de Nederlandse top zijn de Boinckers, we hebben een tijdje de strijd aangegaan met dit team en zijn lang in hun voetsporen kunnen blijven maar een kleine week geleden moesten we lossen (stonden we een 4000 credits achter hen). Nu zitten we terug in hun nek te blazen met een puntenverschil van nog een kleine 1000 credits).
We zullen ze eens gaan voorbijsnellen
.
We hebben nog een 6000 credits nodig en we zijn een
Nederlands top 100 team . Ik denk persoonlijk dat het forum heel fier mag zijn dat ze daar in die lijst op pagina 1 (nummer 1-100) staan de pronken en dat allemaal te danken aan de fantasitische BOINC leden.
Maak jullie allemaal maar klaar voor een feestje
.